[GBA]Flash linker gebruikt meer stroom??

Pagina: 1
Acties:

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb dus een 256 Mbit kaart.
Ik had gelezen dat die 50% minder stroom gebruikten als gewone spellen maar ik kan nu in eens veel minder lang spelen als anders. Hebben meer dit probleem ??

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb het zelf nooit gemerkt/getest of er verschil was tussen mn flash of een org cartridge. De 256Mbit versie zou 50% minder stroom gebruiken dan de oude 64 en 128Mbit versies en aangezien die ca 2x zoveel stroom aten als een originele cartridge, zou een 256Mbit versie dus ongeveer evenveel moet verbruiken als een originele.

Maar nogmaals dat is allemaal theoretisch, heb het zelf nooit getest.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 17:40 schreef D³ het volgende:
Ik heb het zelf nooit gemerkt/getest of er verschil was tussen mn flash of een org cartridge. De 256Mbit versie zou 50% minder stroom gebruiken dan de oude 64 en 128Mbit versies en aangezien die ca 2x zoveel stroom aten als een originele cartridge, zou een 256Mbit versie dus ongeveer evenveel moet verbruiken als een originele.

Maar nogmaals dat is allemaal theoretisch, heb het zelf nooit getest.
Ow zo ik dacht dat deze de helft van de stroom van een gewoon spel zou kosten. Maar toch is het raar dat ik nu ongeveer 2x zo kort doe met mijn batterijen.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Helemaal als je er een Afterburner op gaat zetten zal het wel hard gaan met de batterijen :(..., toch lijkt me zo'n backlight wel relaxed >:)

www.nintendocasemods.com

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 19:46 schreef Digital-DNA het volgende:
Helemaal als je er een Afterburner op gaat zetten zal het wel hard gaan met de batterijen :(..., toch lijkt me zo'n backlight wel relaxed >:)
Mij ook alleen PSX shop gaat ze verkopen voor 65 euro
Vind ik een beetje te duur eigenlijk |:(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 18 maart 2002 21:07 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Mij ook alleen PSX shop gaat ze verkopen voor 65 euro
Vind ik een beetje te duur eigenlijk |:(
En sowieso dan moet je ze nog zelf inbouwen enzo, durf ik echt niet aan....

Ontopic, heb er eigenlijk nooit op gelet, maar volgens mij zit er niet zo heel erg veel verschil in...

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 21:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

En sowieso dan moet je ze nog zelf inbouwen enzo, durf ik echt niet aan....

Ontopic, heb er eigenlijk nooit op gelet, maar volgens mij zit er niet zo heel erg veel verschil in...
Weet iemand al meer over die gba plus...
want ik wil wel een nieuwe gba als die plus versie er echt komt en als er dan een lichtje in zit....

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:22

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kweet niet of die plus ooit wel uit zal komen, maar de tijd zal het leren. Misschien moet je die dan wel gaan "modden" omdat er weer een flashcard beveiliging inzit ofzow.

Mij is ook verteld dat de batterijen korter mee horen te gaan, maar met mijn 128Mb (klein model) heb ik in de praktijk nooit iets kunnen merken.

20*350ZO45°

• BlackMage
misschien is het wel dat ik gewoon zoveel speel dat het lijkt dat ik er minder lang mee doe :D ik heb aan het begin de hele tijd aan uit aan uit enz en dan weer spelen en dan weer flashen en dan weer aan uit aan uit. (om te testen of alle saves er wel goed op blijven)
Pagina: 1