• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 11:42
Hey mensen,

Ik zag laatst deze mp3 cdspeler na wat zoekwerk en ik kan er verder niks over vinden, niet via google en niet via de got search. Maar hij ziet er wel betrouwbaar uit verder.
Iemand met een mening? :D

Zie voor meer info:

Plaatjes en info

Officiële site

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind dat ding er vrij lelijk uitzien; alsof het één van de eerste mp3cdspelers betreft.

En bij dat soort onbekende producten is het niet verstandig om het te kopen. Kijk anders over er ergens gebruikerservaringen staan.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Volgens de specs ondersteunt hij maar bitrates tot 224 kbit/s. Je kan er dus geen 256 kbit/s (high quality) mee afspelen. Ook zie ik niets staan over VBR.

Let ook op de kwaliteit van het geluid. Goedkoop is leuk, maar als daar een brakke geluidskwaliteit tegenover staat, kan je beter een iets duurdere nemen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 17:33 schreef dutchallenger het volgende:
Hey mensen,

Ik zag laatst deze mp3 cdspeler na wat zoekwerk en ik kan er verder niks over vinden, niet via google en niet via de got search. Maar hij ziet er wel betrouwbaar uit verder.

Zie voor meer info:

Plaatjes en info

Officiële site
Kijk maar es naar deze mp3-speler.

http://www.riohome.com/audio/rio/riovolt_sp100.asp

Deze is wel erg goed. Ik heb hem ook.
Ik ben erg tevreden. Een minpuntje: zuipt batterijen. Maar als je oplaadbare hebt is dat npprob. |:(

• CeeDeeS
Whehe, ik heb nou maar deze Soul DMP-01 gekocht (ongeveer gelijk aan je riovolt).
Reden: ik vond een afstandbediening toch wel noodzaak + het gevaar van het onbekende merk:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3infopoint.com/plaatjes/soul7.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mp3infopoint.com/plaatjes/soul1.jpg

2e hands voor 115 eurootjes, en toch zo goed als nieuwe staat, das het betere werk :7

Hier een review.

• CeeDeeS
Doet trouwens ook een uur of 14 met zijn batterijen, ook nie slecht :D

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon voor een bekende mp3speler gaan. Dan weet je gewoon zeker dat het goed is wat je koopt. Ik zou als ik jou was voor de ouwe lennox gaan. Die is goedkoop en is een goede speler

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Tip: In de laatste C't (nummer 4) staat een vergelijking van een flink aantal MP3CDspelers (o.m. Riovolt250 (Waarom geen Iriver iMP250 :?), Soul, Philips en Waitec).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 17:33 schreef dutchallenger het volgende:
Hey mensen,

Zie voor meer info:

Plaatjes en info

Officiële site
480 sec antishock bij het afspelen van MP3????? (zie Plaatjes en info, op het plaatje en in de tekst...)

Waarom staat er dan op die Officiële site dan maar 40 sec???

Mijn mening : Fotosoepje?? :( :( :( :(

• CeeDeeS
Op donderdag 21 maart 2002 15:10 schreef Coffeemonster het volgende:
Tip: In de laatste C't (nummer 4) staat een vergelijking van een flink aantal MP3CDspelers (o.m. Riovolt250 (Waarom geen Iriver iMP250 :?), Soul, Philips en Waitec).
De IMP250 is me nog wat te duur. Vandaar...

Die Lennox vind ik mega lelijk, maar dat is mijn mening he. No offence :Y)

Verwijderd

hij is best cool...boh m`n handen zijn koud :S

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 08:15

miekol

erm

Op woensdag 20 maart 2002 21:33 schreef dutchallenger het volgende:
Whehe, ik heb nou maar deze Soul DMP-01 gekocht (ongeveer gelijk aan je riovolt).
Reden: ik vond een afstandbediening toch wel noodzaak + het gevaar van het onbekende merk:

[afbeelding] [afbeelding]

2e hands voor 115 eurootjes, en toch zo goed als nieuwe staat, das het betere werk :7

Hier een review.
Iriver 1, Soul DMP-01 en 1e riovolt (soul en riovolt zijn iriver's in een ander hoesje) hebben allemaal zelfde hardware dus is het gewoon een kwestie van welke je ut mooist vind.

Heb zelf al een tijd de iriver imp250 en bevalt nog steeds perfect :D

Verwijderd

Een toch wel handige eigenschap van de riovolt SP100 is dat je de firmware kan flashen. Ik weet niet welke van de andere die hier genoemd zijn dat ook kunnen maar het is wel iets om op te letten.

• CeeDeeS
Op maandag 25 maart 2002 13:31 schreef MrP het volgende:
Een toch wel handige eigenschap van de riovolt SP100 is dat je de firmware kan flashen. Ik weet niet welke van de andere die hier genoemd zijn dat ook kunnen maar het is wel iets om op te letten.
Kan de Soul ook ja... is idd verrekte handig.

Verwijderd

nooit gezien

• CeeDeeS
Hij heeft trouwens volgens de omschrijving van die leverancier een Sony Solution Inside Binnenwerk, mechanisme. Wil dat dus gewoon zeggen dat het Sony kwaliteit is met een ander kapje erop?

Ow ja, en nog iets:
Ik:
Hey, ik heb 1 vraagje over de EXpress MP-838A Discman.
Ik wil namelijk graag weten hoe lang hij doet met zijn batterijen.
Want je hebt niet echt veel aan 10 uur muziek als de batterijen al na een paar uur op zijn.
Met vriendelijke groet,
Jeroen.
ABG Computers:
Hoi Jeroen,

Ik moet dit nog even onderzoeken.. Ik verwacht dat de batterijen zo'n 10 uur meegaan (afhankelijk van capaciteit batterijen).
Hij accepteert alkaline en NiMH batterijen.. NiMH is leverbaar to 1800mAH..
Ik zal dit binnenkort even onderzoeken..

Mvgr,

Etwald Goes
Dat was 20 maart, nu nog steeds niks van gehoord |:(
Pagina: 1