Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nikon coolpix 880 camera met het volgende probleem:
Ik krijg deze camera niet geinstalleerd op een comp met ntfs maar wel met fat32. Ik weet niet of het nou ook echt daar aan ligt. Zijn er meer mensen die hem niet geinstalleerd krijgen? (ik krijg de software niet geinstalleerd allerlei foutmeldingen)
Of is er andere software waarmee de afbeeldingen direct uit de camera is af te lezen. Dit zou een nog mooiere oplossing zijn, want ik vind de software van nikon zelk nou ook niet echt fantastisch. acdsee ondersteund deze camera niet.

Begin nou niet dat ik winxp opnieuw moet installeren met fat32, want daar heb ik weinig zin in. Maar als die er niet is zal het helaas moeten, want ik kan hem zo ook niet gebruiken.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-03 18:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het enige wat ik je kan melden is dat ik de software van nikon geen eens gebruik.

Ik heb een nikon coolpix 775, deze werkte direct. :7

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Op de computer waar hij het wel op doet heb ik toch echt de software nodig.
Komt hij er bij jou bij te staan als extra "harde schijf" als dat het geval is werkt mijn camera blijkbaar anders

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-03 18:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 18 maart 2002 21:51 schreef Stippie het volgende:
Op de computer waar hij het wel op doet heb ik toch echt de software nodig.
Komt hij er bij jou bij te staan als extra "harde schijf" als dat het geval is werkt mijn camera blijkbaar anders
Yep. Als ik me camera erop aansluit dan komt er een verwisselbare harde schijf. Deze kan ik benaderen, en zo de foto's overpompen. :)

Whatever.