Op maandag 18 maart 2002 17:20 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
€ 0,-
ik heb die SB live net nieuw
Dan zou je wat dingen kunnen proberen, maar blijft er niet veel over.
Wat ik zelf aan kan raden is 1 of 2 (op verschillende afstanden, moet je maar meer over opzoeken, want dat luistert ook weer redelijk nauw) microfoons voor je versterker zetten en deze via een stel fatsoenlijke voorversterkers je geluidskaart ingooien. Leuke microfoons hiervoor zijn de eeuwig favoriete Shure SM-57, Sennheiser 421, AT 4033 of een Shure KSM32 of 44. Natuurlijk zijn andere microfoons ook te proberen, maar dit zijn dingen waar je aan moet denken. Dan zit je nog met een goede voorversterker, die kosten ook nog leuk wat.
Een optie die tegenwoordig ook redelijk populair is, is iets als een Line6 POD, Johnson J-station (geloof ik) of Behringer V-amp. Dat zijn emulators voor versterker/speaker geluid voor gitaar. Ik hoor er een hoop tevreden geluiden over. De Behringer is het goedkoopst, maar schijnt nog best wat leuks in huis te hebben.
Als je muziek op wilt nemen met je computer, dan ben je geld kwijt. Veel geld. Als je het dan ook nog eens goed wilt doen, dan kost het ook nog es veel bloed, zweet en tranen. Oftewel: oefenen!
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.