Hmm ik vind hem niet bepaalt mooi, geef mij maar een Koolance PC2-C
Heeft iemand al de moeite genomen om de binnenkant van de kast te bekijken?
Daar zit namelijk de echte schoonheid van deze kast...
Mja, de binnenkant ziet er professioneler uit, maar de buitenkant blijft goedkoop. Heb er geen ervaring mee iig.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
[afbeelding]Op maandag 18 maart 2002 16:43 schreef lolly het volgende:
Heeft iemand al de moeite genomen om de binnenkant van de kast te bekijken?
shit te laat!
Mijn mening blijft
Verwijderd
Die foto doet em echt geen eer aan hoor , ikzelf heb de zwarte en die case ziet er minstens zo proffessioneel uit als een Lian Li . Het front is met acrylic plexi bezet en blink als gek , en de zijpanelen zijn prachtig blinkend geborsteld alu . www.virtual-hideout.net stond een review ervan dacht ik .
De black versie op de site
De black versie op de site
Verwijderd
nou. Direct kotsen lijkt me een ietwat overdreven actieOp maandag 18 maart 2002 16:36 schreef 911GT2 het volgende:
ik ben het met juggernaut eens!![]()
![]()
real_raichu70, deze kast lijkt inderdaad op een Lian-Li, maar dan met 2 fans aan de achter kant. Lijkt mij dus beter. Waar heb je 'm gekocht en voor hoeveel??
Verwijderd
www.wallabie.com , ik heb em 235€ betaald als ik me niet vergis .Op maandag 18 maart 2002 16:55 schreef lolly het volgende:
real_raichu70, deze kast lijkt inderdaad op een Lian-Li, maar dan met 2 fans aan de achter kant. Lijkt mij dus beter. Waar heb je 'm gekocht en voor hoeveel??
real_raichu70, wat zijn volgens jou de verschillen met een Lia-Li?
Verwijderd
Wel , de deze heeft naar mijn mening de best removable tray ooit . Ruimte is er zat en de doorlusconnectors vooraan zijn mooier afgewerkt . Enkel de fan's konden wel wat beter . Die zitten met plastic pinnen vast en door de ijzeren prut ervoor hebben ze weinig airflow . Bovenaan heb ik al heel die blokconstructie eruit gegooid en er een Sunon fan in gekliktOp maandag 18 maart 2002 16:58 schreef lolly het volgende:
real_raichu70, wat zijn volgens jou de verschillen met een Lia-Li?
Ziet er toch niet uit!
Geen porem!!!!
Geen porem!!!!
Verwijderd
Dit is de zelfde kast, www.alternate.nl verkoopt hem onder deze naam.
PC case Midi-Tower *Arctic* EUR 375.00
PC case Midi-Tower *Arctic* EUR 375.00
Verwijderd
Dan kun je veel beter deze kopen,.. is maar 55 Dollar...

review,... op ipkonfig
http://www.ipkonfig.com/Reviews/Cases/SkyHawk-Econ/

review,... op ipkonfig
http://www.ipkonfig.com/Reviews/Cases/SkyHawk-Econ/
Verwijderd
ik vind hem wat te duur (voor zoŽn kassie)
maar als ik dan zo zie! dan is ie echt iedeeeaaal voor mensen die heel erg veel lanparties bezoeken!
maar als ik dan zo zie! dan is ie echt iedeeeaaal voor mensen die heel erg veel lanparties bezoeken!
P'cies T-Mug, dat is nou precies waar ik 'm voor wil hebben. Klein, licht, koel, handige ruimte indeling...
Ideaal voor Lanparties
Maar de prijs vind ik idd veeeel te hoog.
Weet iemand een goedkoper alternatief?
Ideaal voor Lanparties
Maar de prijs vind ik idd veeeel te hoog.
Pagina: 1