Hoe verzinnen ze het.....www.pczone.nl
Vandaag, liep ik tegen een aardig berichtje aan wat een hoop Nokia GSM freaks tegen de borst zal stuiten, want wat blijkt? Sony en Ericsson slaan de handen ineen en gaan Atari games uitbrengen op de nieuwe generatie Ericsson en Sony mobieltjes. Voor iedereen van de Britney Spears generatie, dit zijn dus titels zoals Asteroids, Pong en Space Invaders. Gebruikers van de nieuwe telefoontjes kunnen deze titels straks gratis van de Ericsson website slurpen. Hoelang het nog zal duren voor dat we op onze GSM wekelijks een clanwar kunnen spelen in nog onduidelijk, maar misschien dat Nokia en Panasonic een dealtje kunnen maken met Id Software?
Verwijderd
Eindelijk ik sjeul me elke dag een breuk met die atari 
Waarschijnlijk wouden ze snaken maar brak de slang in drieen, 2 grote en 1 kleine en ging die kleine steeds heen een weerHoe verzinnen ze het.....
lijkt me best stoer, is weer es wat anders dan dat snake gehannes
Vooral leuk dat je op eenvoudige wijze steeds weer een nieuw spelletje hebt.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Hehe, een clanwar met pong. 
Ze maken zeker ook een mogelijkheid erin om het online te kunnen spelen, als je dan maar de telefoonkosten betaald.
Ze maken zeker ook een mogelijkheid erin om het online te kunnen spelen, als je dan maar de telefoonkosten betaald.
🌞🍃
Pagina: 1