Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ram zou kunnen, vaker dit soort klachten.
CPU zou ook oorzaak kunnen zijn...
Ga ff langs de computershop en laat het vervangen (als je nog garantie hebt tenminste)
Ga ff langs de computershop en laat het vervangen (als je nog garantie hebt tenminste)
maar als het RAM geheugen kapot is, kan Winamp dan wel gewoon blijven doorspelen? gaat dan niet heel je systeem hangen?
Ik heb exact hetzelfde gehad onder w2k. Het probleem bij mij was de videokaart die problemen met een bepaald soort lightning had. Meestal was dit in spellen het geval, ik weet niet of dit bij jou ook zo is. Het uitzetten van die lightning hielp meestal wel. Onder XP heb ik er nu helemaal geen last meer van.
ergo: als ik jou was zou ik je videokaart eens grondig gaan onderzoeken
ergo: als ik jou was zou ik je videokaart eens grondig gaan onderzoeken
CPU lijkt me sterk, hij zegt dat de ledjes en winamp gewoon nog werkt/doorspeeld, dit gebeurd niet als je CPU te warm wordt hoor, dan freezed _echt_ het hele systeem.Op maandag 18 maart 2002 16:28 schreef Baronekke het volgende:
Ram zou kunnen, vaker dit soort klachten.
Vraag voor topicstarter: Als hij freezed, kan je dan nog wel je numlock aan/uit doen? (dat het lichtje aan/uit gaat) Want je geeft nu aan van toetsenbord niks meer, maar doet hij ook _echt_ niks meer? Anders is het alleen je beeld wat freezed.