Toon posts:

[CM] harde schijf stil maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb ff een vraagje (DUH),

Harde schijf stil maken is dus GEEN harde schijf...
Dit is dus het plan ;
Ik heb nog een oude (naja 2 maanden) tapestreamer liggen van 130 gig (aardig wat) die werkt met van die tapes... maar is het mogelijk om een FTP server of http server op een tape te zetten zodat ik niet dat ondragelijke geluid hoor ???

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Een tape streamer is niet adresseerbaar. Dus als je er wat opzet kan je niet zeggen dit bestand wil ik nu hebben.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Het schijnt wel te kunnen met bepaalde software, maar dan nog heb je enorm lange zoektijden.
En je zult alsnog een hdd nodig hebben waar je os opstaat.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

IDD erug lastig, je wilt bestandje 1 hebbeu? euh, moet ff terugspoelen naar het begin want daar staat ie..........:?

hebbie ff ???

:)

Verwijderd

Topicstarter
mmm das waar zoŽn tape streamer

mmm ik heb die hdŽs nu in brakets(van die dingen zodat de hd in rubbertjes hangt... hangen) (totaal 20 gig)

is het veilig als ik ze helemaal in ga pakken met piepschuim of noppen rubber ???

Verwijderd

zover ik weet kan je zoŽn ding alleen benaderen met bepaalde software. En je raad het al, die moet je natuurlijk op een HD hebben :+
Zo'n ding is niet voor nix gemaakt voor storage. Je kan er alleen dingen op wegschrijven/backuppen. Er dingen op draaien zoals een hd werkt niet.
En zou een tapestramer geen geluid maken ??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 16:31 schreef ISN het volgende:
En zou een tapestramer geen geluid maken ??
de mijne hoor ik niet

ik gebruik hem nu ook al voor backuppen van alle pcŽs (automatisch) 1 keer in de 4 dagen...

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:26
slome hd nemen en flink inpakken....je hebt er van die professionele doosjes voor...
Pagina: 1