Toon posts:

Pioneer 10x/40x DVD verdtikt het om The Matrix af.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een DVD-speler gekocht en ingebouwd. Ik heb net even de DVD van de Matrix gehuurd en probeerde die af te spelen.
Ik moest een programmatje installeren (PCFriendly genaamd). Ik klikte op "afspelen" maar toen zei hij:

Unknown DVD decoder:
PC Friendly is unable to detect your DVD Decoder or PC Friendly does not currenly support your DVD Decoder.
Visit our online Troubleshooter bij clicking
"Go Online" (waar ik het ook niet kan vinden). Or click cancel.

Bij de weg: Een DVD-Decoder, is dat gewoon afspeel software. Want die krijg ik vanavond.
Is met die software (ik weet de naam niet)
het probleem opgelost???

Dame, ik had me zo op een avondje film verheugd. Misschien kunnen jullie me helpen???

Verwijderd

je moet idd een decoeder hebben, dat is een kaart die je in je pci slot steekt en dient voor decoding van dvd, zonder deze kaart kan je geen dvd s kijken
kost ongeveer 5 000 bef
sommige grafische kaarten decoderen ook, zoals de matrox g400 (zij het iets minder kwaliteit)
ik heb de matrox en een dxr-2 decoder van creative

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je wilt toch niet zeggen dat je dat niet wist?!?

DaMN!

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Hhhmm, kan zijn dat ik iets mis maar ik speel gewoon mijn DVDŽs af op mijn tv met AususDVD2000 (software), mijn Hitachi 4speed DVD speler en mijn Geforce V6600 Deluxe (met tv-out dus)..Verder geen probleem of extra kaart nodig ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Dat PC Friendly heeft decoder kaartje nodig.
The Matrix moet je gewoon met een dvdproggie spelen, cyberlink powerdvd bijvoorbeeld
Dan mis je wat van de extra's, maarja Je kan de film tenminste kijken :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dan mis je wat van de extra's, maarja Je kan de film tenminste kijken[/quote]Wat voor extra's mis je dan?

Ik speel The Matrix zonder problemen op mijn pc'tje zonder hardware decoder en mis volgens mij niets. Ik zou trouwens adviseren om Cinemaster te nemen als software decoder, PowerDvD had bij mij problemen met de actie scenes.

Verwijderd

xtra's zijn misschien ac3...

windvd vin ik een fijne

Verwijderd

Het blijven toch belgen!!!!!!

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Windvd/Powerdvd + Sblive!(dig-out) = ac3

Verwijderd

Nee dat is het probleem niet, weet ook niet meer precies wat 't was.
Maar 't waren wat van die extra opties, zoals spelletjes geloof ik ofzo, dat soort geintjes.

Verwijderd

Nou, je kunt gewoon ZONDER Decoder kaart afspelen hoor, nu koopt die arme gast een kaartje wat hij niet nodig heeft straks...

Als hij beetje snelle PC heeft kan hij gewoon softwarematig DVD afspelen

Verwijderd

Klopt!!
Weg met decoderkaarten~!!!
gewoon powerdvd gebruiken..
Het geeft perfect beeld..(mooier dan die holly+ vindt ik)
en is makkelijk te gebruiken.
dvdspeler drin.. powerdvd instaleren en klaar..

Verwijderd

Topicstarter
THX everybody.
Ik heb WinDVD 2000 geinstalleerd en hij
deed het perfect zonder decodekaart.
Hij blijft af en toe een beetje hangen.
Ik denk dat het aan de best wel trage videokaart ligt (Diamond speedstar a55 8mb).
Mijn systeem: P 605
128 MB
en nog wat van die thermen.
Dus verder is het wel goed...
PS. De Matrix is echt stoer...

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

..The Matrix is inderdaad stoer, behalve als hij blijft hangen want dat gaat echt irriteren :( Ik denk inderdaad dat je aan een nieuw videoplankje toe bent, zeker als je meer flimpjes op tv wil gaan watchen. Op mijn systeem draait alles wel goed: P2/350 64Mb100Mhz, 4*DVD speler maar wel een Geforcekaartje :P. Dus je weet wat je te doen staat.

Eeeuuuhhhmm, ja, er moest dus staan 4 keer DVD. Nog es proberen 4*DVD *D *D *D hehehe Leuk !! *D

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 september 2000 11:19 schreef vormpie het volgende:
Klopt!!
Weg met decoderkaarten~!!!
gewoon powerdvd gebruiken..
Het geeft perfect beeld..(mooier dan die holly+ vindt ik)
en is makkelijk te gebruiken.
dvdspeler drin.. powerdvd instaleren en klaar..[/quote]Holly + kan op je TV, en dan is het weer rete-cool!! Je gaat toch niet op je schempje zitten loeren....!
Pagina: 1