Hoi.
Verwijderd
P4 wordt pas op hogere snelheden efficient (langere pipeline en dergelijke)
The devil is in the details.
Verwijderd
waarom dan upgraden naar een PIV 1900 ik had veel beter dus een PIII 1.4 kunnen kopen
/me Vind dit zaakje maar vreemd en stinken
/me Gaat intel aanklagen omdat ze de pIV niet sneller hebben gemaakt dan een 1.5 Celeron
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
500 Mhz is wel een erg groot verschil, maar als je een P3 1,4 vergelijkt met een P4 1,7 dan wint de P3 welOp maandag 18 maart 2002 16:24 schreef T-Mug het volgende:
mmm
waarom dan upgraden naar een PIV 1900 ik had veel beter dus een PIII 1.4 kunnen kopen
The devil is in the details.
Dit is dan wel in combo met Asus tusl2-c, lekker oc' mobotje,
maar het werkt wel allemaal.
Stabiel, geen blue screens ofzo, maar bedankt.
Hoi.
LOL, en zo dan
nog iemand iets nuttigs????
Hoi.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Specs:
Asus TUSL2-C
Tualatin 1.2 @ 1.5
Geforce 4 mx 440
40 gb 7200 ibm deskstar
Soundblaster live!
Aopen Casemod
5413 3dmarks
Hoi.
is al lang bekend hoor btw
daarom waren die wilamettes ook zo'n kort leven beschoren.
maar feli met je resultaat.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
En die kan je nog verder oc-en in geval van een northwood dus je moet geen appels met peren vergelijken
Bnet pindle#2913
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Alleen verbaasde ik me er zo over dat ik zo hoog scoorde in Sisoft Sandra ®
Nog meer tips voor het oc'en en over deze topic???
DJ
Hoi.
wat doen jullie hier dan????En die kan je nog verder oc-en in geval van een northwood dus je moet geen appels met peren vergelijken
Verwijderd
En tjah, die nieuwe dinges van amd moet wel gaan flammen, maar ik heb nog nix gezien, duz...
ook mag amd dan net iets goedkoper zijn, maar jah
Deze pc heb me nie veel gekost, duz ik heb nix om te zeiken
DJ
Hoi.
Verwijderd
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX