Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ja, vond het ook een beetje overdreven dat ie meteen gesloten werd.. Tijd geleden was zo'n zelfde topic wel goed (toen een foto voor iemand's oma oid)
Hmm.. tis weer zo zinloos.. dat kun je bv hier ook vinden: http://www.google.com/search?q=repair+damaged+photo%27s+using+photoshop&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&hl=nl&lr=
Ik wist btw niet dat Cheatah 'em dicht had gegooid, maar afgezien daarvan kun je best wel een klein beetje zelf zoeken naar tutorials over het retoucheren en oplappen van foto's.
Dit is wel een aardige tutorial en daarnaast is er altijd nog www.google.com.
Nee, ik sloot 'em niet, ik veranderde alleen de topictitle.Courage:
In ieder geval een flauwe sluitpost zeg
En zoals je kunt zien sloot Cheatah in dezelfde menuut het topic.
kijk daar heb ik wat aan...dit kon je ook als tip geven in dat topic...thanks!Op maandag 18 maart 2002 16:08 schreef willem169 het volgende:
Ik wist btw niet dat Cheatah 'em dicht had gegooid, maar afgezien daarvan kun je best wel een klein beetje zelf zoeken naar tutorials over het retoucheren en oplappen van foto's.
Verwijderd
Dit is echt weer zoiets van 'ik kan het niet, willen jullie het voor me doen?'
Nee, zo werkt dat hier niet, in W&G moet je zelf aan het werk gaan, en dat staat IMHO prima uitgelegd in de W&G FAQ. Sommige mensen verdienen er geld mee om zulke dingen te doen, en dan zouden wij dat wel even gratis doen?
Nee, of je moet het zelf maar leren, of je moet het uitbesteden, en dan gaat het geld kosten.
GoT is geen helpdesk of searchengine ofzo? Er wordt ook nog daarwerkelijk iets van jou verwacht: inzet namelijk.
Nee, zo werkt dat hier niet, in W&G moet je zelf aan het werk gaan, en dat staat IMHO prima uitgelegd in de W&G FAQ. Sommige mensen verdienen er geld mee om zulke dingen te doen, en dan zouden wij dat wel even gratis doen?
Nee, of je moet het zelf maar leren, of je moet het uitbesteden, en dan gaat het geld kosten.
Je hebt toch zeker zelf al wel gezocht? Of is dat ook teveel werk?kijk daar heb ik wat aan...dit kon je ook als tip geven in dat topic...thanks!
GoT is geen helpdesk of searchengine ofzo? Er wordt ook nog daarwerkelijk iets van jou verwacht: inzet namelijk.
ja tuurlijk heb ik zelf gezocht, maar bij die url ben ik niet gekomen...als het voor jullie zo'n kleine moeite was om aan die link te komen kon je hem makkelijk aan me vertellen...Op maandag 18 maart 2002 16:17 schreef Cheatah het volgende:
Dit is echt weer zoiets van 'ik kan het niet, willen jullie het voor me doen?'
[..]
Je hebt toch zeker zelf al wel gezocht? Of is dat ook teveel werk?
Maar oke zand erover...
Klopt, ik kan me prima vinden in de mening van Cheatah. Kijk, de links die ik je gaf waren binnen 20 seconde gevonden. Wat dat betreft heb ik zoiets van, ik had je ook simpelweg mee kunnen delen dat je zelf had moeten gaan zoeken. Eigenlijk een onterecht topic dus.Cheatah:
[..]
Je hebt toch zeker zelf al wel gezocht? Of is dat ook teveel werk? GoT is geen helpdesk of searchengine ofzo? Er wordt ook nog daarwerkelijk iets van jou verwacht: inzet namelijk.
Je kan in dat topic dan toch gewoon een linkje geven.. Anders kan je overal google wel voor gebruiken en is GoT overbodig.. Er zijn misschien ook wel mensen die het leuk vinden om dat te doen..
Verwijderd
Nee, je moet niet gaan verwachten dat je toch wel op weg geholpen wordt.Op maandag 18 maart 2002 16:28 schreef devv05 het volgende:
Je kan in dat topic dan toch gewoon een linkje geven..
Het grootste deel van GoT is overbodig omdat hier veel te veel mensen verwachten dat je toch wel geholpen wordt. Maar GoT is in eerste instantie een discussieforum, en een forum voor vragen die verder gaan dan search + manual.Anders kan je overal google wel voor gebruiken en is GoT overbodig..
Pagina: 1