Ik heb een divx film die maar niet vooruitgespoeld wil worden, zelfs in virtual dub als ik vooruitspoel hangt virtual dub. Wat kan ik hier aan doen?
Kan best eens wezen dat er geen I-frames in die film zitten. Kan je in nandub wel testen door op de knop '1 I-frame vooruit spoelen' te klikken.
Siditamentis astuentis pactum.
Opnieuw renderen.. en meer key-frames invoegen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
http://4pox.teamcoldfusion.nl/zooi/DivFix104.zip
die er even overheen laten draaien (duurd hier 2 minuten) en alle fouten zijn eruit
die er even overheen laten draaien (duurd hier 2 minuten) en alle fouten zijn eruit
Waarschijnlijk stript het de index van de file en bouwt deze opnieuw op (gokje)Op dinsdag 19 maart 2002 09:44 schreef CooLKillaH het volgende:
hey 4POX, cool programaatje, wat doet het prezies??
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Daarmee kan je half-gedownloade divx-en fixen.Op dinsdag 19 maart 2002 09:44 schreef CooLKillaH het volgende:
hey 4POX, cool programaatje, wat doet het prezies??
Ik gebruik het veel om even te testen of de divx die ik download er een beetje uitziet.
1. 2MB DivX downloaden
2. DivFix erover (Rebuild index)
3. DivX bekijken
4. IF goed -> opnieuw downloaden, else wegsmijten.
Zo ben je niet uren bezig met een divx, om er uiteindelijk achter te komen dat ie slecht is.
Keyframes zal dit progje er niet bijmaken, dus de topicstarter heeft er niks aan.
Verwijderd
In virtualdub bij het openen van het bestand het selectievakje 'popup extended open options' aanvinken.
En dan bij de extra opties 'Re-derive keyframe flags' aanvinken. Soms wil dat helpen :-)
En dan bij de extra opties 'Re-derive keyframe flags' aanvinken. Soms wil dat helpen :-)
bij 50 % van films die niet vooruit willen spoelen willen na een behandeling van deze software wel vooruit spoelen. Maar dat geldt niet voor alle filmsOp dinsdag 19 maart 2002 10:58 schreef Varienaja het volgende:
Keyframes zal dit progje er niet bijmaken, dus de topicstarter heeft er niks aan.
Verwijderd
de oplossing, dat klopt, maar opnieuw encoden gaat ten koste van de kwaliteit.Op maandag 18 maart 2002 16:14 schreef tbusquet het volgende:
Opnieuw renderen.. en meer key-frames invoegen.
Volgens de readme van DivFix kun je ook door de index vervolgens weer te strippen gewoon dat bestand verder downloaden...handig als je haverwege bent en niet kunt wachten om alvast te gaan kijkenOp dinsdag 19 maart 2002 10:58 schreef Varienaja het volgende:
[...]
IF goed -> opnieuw downloaden, else wegsmijten.
[...]
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Mijn FTP-hofleverancier site doet niet aan resumenOp woensdag 20 maart 2002 01:42 schreef realbart het volgende:
Volgens de readme van DivFix kun je ook door de index vervolgens weer te strippen gewoon dat bestand verder downloaden...handig als je haverwege bent en niet kunt wachten om alvast te gaan kijken
Ik heb het een keer gehad nadat ik DVD-afspeel software had geinstalleerd, merk ff kwijt (hij hing bij alle type films wanneer ik spoelde). Moest hem uninstallen en klaar is bennie.
dus gewoon laatst geinstalleerde software m.b.t. afspelen films(divx etc) uninstallen
dus gewoon laatst geinstalleerde software m.b.t. afspelen films(divx etc) uninstallen
Pagina: 1