Ik ben op zoek naar de AT string (hayes instructieset) waarmee ik de modem direct kan laten inbellen zonder dat hij wacht op een kiestoon. Het modem is 56k/v.90 compatible serieel (merk Dynalink) en het OS is Freesco 0.2.7. (dus kom niet aan met "vink wait for dial tone uit in inbeleigenschappen").
Het probleem is dat ik niet meer kan inbellen zodra de telefoon doorgeschakeld wordt (en dat is iets wat ik wel graag wil aangezien ik iedere avond vanaf 19.00 de telefoonlijn bezet
) De modem vindt geen geschikte kiestoon, die verandert immers bij een doorgeschakelde lijn als je *21* gebruikt, en de inbelsessie wordt afgebroken 
Voor de utfs-roepers: ik heb grondig gezocht via diverse websites en fora (ook het freesco support forum) maar geen bevredigend/werkend antwoord gevonden.
Het probleem is dat ik niet meer kan inbellen zodra de telefoon doorgeschakeld wordt (en dat is iets wat ik wel graag wil aangezien ik iedere avond vanaf 19.00 de telefoonlijn bezet
Voor de utfs-roepers: ik heb grondig gezocht via diverse websites en fora (ook het freesco support forum) maar geen bevredigend/werkend antwoord gevonden.