PS er zit wel copyright op (c)
Hou er wel rekening mee dat het erg duur kan worden als je maar 1 sticker wil hebben (maar dan heb je wel een uniek ontwerp
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik was laatst op een site die dit liet zien. Maar ben ff URL kwijt. Iemand hiero?
Ik wil namelijk ook een unieke etches op me case-window, maar heb ook geen zin om mucho euro te betalen aan een drukbedrijf...
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
spamVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 18:30:
Ik ga deze service binnenkort aanbieden aan Tweakers via modwarehouse... Eigen custom ontwerp aanleveren of door mij iets laten maken.. ook keuze uit een aantal standaard ontwerpen enzo... Ik ben op dit moment nog in onderhandeling met de persoon die de zooi gaat snijden/drukken... Ik verwacht alles tegen eind januari draaiend te hebben... iedereen kan dan ook via de site bestellen... Dus als je nog fff geduld hebt
weet iemand nog een leuke signature?
Verwijderd
Het is bedoeld als service om mede-tweakers te helpen met dit soort shit... Ik denk zelfs dat de prijs ongeveer uit komt op de prijs van normale window stickers... Ik hoef namelijk alleen maar een vergoeding te hebben voor de kosten die ik maak... Ik ga hier echt niet rijk van worden ofzo... dus lul niet zo svp...
-1 Flame / Troll
24 uur wachten voordat je schoptVerwijderd schreef op 19 March 2002 @ 09:04:
[/schopmodus]
Niemand die dit weet ? Kom op tweakers !
[/schopmodus off]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Kijk naar datum.
Slotje.
Beetje nutteloze kick van zo'n oud topic..
Dit topic is gesloten.
![]()