Toon posts:

combobox probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb bijvoorbeeld 2 comboboxen genaamd cboWoonplaats en cboNaambedrijf. Met deze 2 kan ik gegevens in een formulier filteren.
Ik wil dat deze 2 comboboxen zich aan elkaar aanpassen. Als ik dus in cboWoonplaats een plaatsnaam selecteer dan wil ik dat er in cboNaambedrijf alleen nog maar namen staan van bedrijven uit die plaats. Maar andersom moet het ook kunnen. Het moet dus niet zo zijn dat als ik geen plaats heb geselecteerd in cboWoonplaats dat cboNaambedrijf dan leeg is.

Wie kan me Helpen.
Alvast bedankt!

Verwijderd

move --> P&W :?

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 19:58

Pepper

The one and only!!

Op maandag 18 maart 2002 15:42 schreef pooky het volgende:
Hallo,

Ik heb bijvoorbeeld 2 comboboxen genaamd cboWoonplaats en cboNaambedrijf. Met deze 2 kan ik gegevens in een formulier filteren.
Ik wil dat deze 2 comboboxen zich aan elkaar aanpassen. Als ik dus in cboWoonplaats een plaatsnaam selecteer dan wil ik dat er in cboNaambedrijf alleen nog maar namen staan van bedrijven uit die plaats. Maar andersom moet het ook kunnen. Het moet dus niet zo zijn dat als ik geen plaats heb geselecteerd in cboWoonplaats dat cboNaambedrijf dan leeg is.

Wie kan me Helpen.
Alvast bedankt!
in wat? word? vbs? java? op de wc? :?

dus...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->W&G

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

onchange is je vriend.

wat heb je al geprobeerd (as in: post ff wat code)

Stop uploading passwords to Github!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verwijderd

Topicstarter
Ja..hier was ik weer. Een code posten wordt wat moeilijk omdat ik er zelf niet helemaal in thuis ben. Ik loop die links wel ff na, kijken of daar wat bij zit.
Pagina: 1