Hallo ik heb een jongen in me klas die beweert dat die een watergecooled systeem heeft met een inhoud van 90 liter water en dat hij ze voeding ook cooled! Hij heeft altijd grote verhalen dus wat vinden jullie hier nou van? Kan dit?
er is hier op GoT ook iemand die z'n voeding heeft gewatercooled, en ook iemand met een gewone CV radiator in z'n waterkoeling. Daar zou best 90 liter water in kunnen passen
Verwijderd
Moet jij eens 90liter water uit de kraan halen!!!!!!!
En dat moet per ongeluk lek gaan.....sorry, maar dit is echt crap, tenzij hij de lokale vijver ompompt!!
En dat moet per ongeluk lek gaan.....sorry, maar dit is echt crap, tenzij hij de lokale vijver ompompt!!
uh, 90 liter? een liter is 1dm3 dus 10cm*10cm*10cm.
Dus zou hij een bak heben van ongeveer 45cm*45cm*45cm.
Hmm, als ie 'm buiten z'n kast heeft staan wil het.
Dus zou hij een bak heben van ongeveer 45cm*45cm*45cm.
Hmm, als ie 'm buiten z'n kast heeft staan wil het.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
90 liter??? Das negen flinke emmers water!! Waar is dat dan goed voor? Het kan best, maar het lijkt me dikke onzin.
Amateurcoureur en fervent banktukker
90 liter... lets see... beetje handzaam formaatje voor een bak waar dat in kan
30cm x 30cm x 100cm
Gewoon een compleet aquarium dus....
Best mogelijk maar wel een beetje boel overdone imho
30cm x 30cm x 100cm
Gewoon een compleet aquarium dus....
Best mogelijk maar wel een beetje boel overdone imho
denk nu zelf eens na, 90 liter water, hoeveel ruimte neemt dat inbeslag?
Ik download soms wel 1 gig! per dagOp maandag 18 maart 2002 15:48 schreef JosAlders het volgende:
en die 12 mb download met chello kan dat ?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
WOW!!!! 12 mb serieus???? supah vet!!!!!! wreed veel!!!!Op maandag 18 maart 2002 15:43 schreef JosAlders het volgende:
ohja hij zegt ook dat hij met chello een trukkje heeft dat hij 12 mb kan downloaden
*Jae download gigs per dag en is verward
eerst zien dan geloven??????
heeft ie toevallig een truukje om met @home 12 mb per seconde uit de lijn te trekken,
of hij heeft een 90 liter water koeling voor zijn modem, want die modem word warm na 12 mb van chello,
pff,
ik had ooit een jongen in mijn klas, die beweerde dat zijn vader 3 ferrari's had, nu heb ik een eigen bedrijf, en moest laatst posters hebben, kwam zijn vader tnt ze bezorgen,
gna gna, om een lang verhaal korter te maken,
1 wat maakt het uit, voor mijn part heeft ie 1000 liter koeling,
ik heb 3 fans, werken prima,
TOPIC loopt uit op niks, closen!
heeft ie toevallig een truukje om met @home 12 mb per seconde uit de lijn te trekken,
of hij heeft een 90 liter water koeling voor zijn modem, want die modem word warm na 12 mb van chello,
pff,
ik had ooit een jongen in mijn klas, die beweerde dat zijn vader 3 ferrari's had, nu heb ik een eigen bedrijf, en moest laatst posters hebben, kwam zijn vader tnt ze bezorgen,
gna gna, om een lang verhaal korter te maken,
1 wat maakt het uit, voor mijn part heeft ie 1000 liter koeling,
ik heb 3 fans, werken prima,
TOPIC loopt uit op niks, closen!
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
12 mb per sec is behoorlijk lastig, aangezien een 100mbit kaartje dat nieteens kan halen. Dus ik weet niet of hij wel een aardse chello heeft, of eentje van mars ofzo?
Wololoo
Verwijderd
hahahahah 12 mb per seconde, LoL...
dikke bullshit
En een 90 liter water dinges, lol
Lache als je naar een lan-party gaat:
Langast1:"he man, is leo er al?"
Langast2:"Nee, die komt wat later, hij moest zijn waterdinges nog in de auto krijgen maar z'n pa was nog niet thuis en hij kan em alleen niet optillen."
dikke bullshit
En een 90 liter water dinges, lol
Lache als je naar een lan-party gaat:
Langast1:"he man, is leo er al?"
Langast2:"Nee, die komt wat later, hij moest zijn waterdinges nog in de auto krijgen maar z'n pa was nog niet thuis en hij kan em alleen niet optillen."
Ghehehe... een komma wordt snel over het hoofd gezienOp maandag 18 maart 2002 16:01 schreef SH007 het volgende:
die 12MB/s kan _NOOIT_, omdat de theoretische max van een 10mbit netwerk ligt op 10/8=1,2MB/s.
Pagina: 1