Toon posts:

{SuSE 7.1] Girotel, java en Opera?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs SuSE 7.1 geinstalleerd, Opera 5.05 en Java Runtime Environment 1.3.1. Ik kan inloggen op Girotel van de postbank, krijg rekeningoverzichten te zien, kan transacties invoeren. Maar na het invoeren van de 'TANcode' en het drukken op 'versturen' krijg ik als eerste een vraag of ik het formulier toegang wil geven tot de zojuist ingevoerde code. Ik druk op ja en krijg vervolgens de melding:
Er is een fout opgetreden bij het initialiseren van de Java-applet
Leeeeeuuuuk!!! En nu?! Ik heb vervolgens ook nog maar eens Jre 1.4 geinstalleerd. En dat werkt dus nog steeds niet. Heeft iemand anders deze foutmelding wel eens gezien?! Of heeft iemand WEL succesvol Girotel kunnen gebruiken in Opera en kan diegene mij vertellen wat hier fout gaat?!

Oh jaa... voor ik het vergeet:

- SuSE 7.1, kernel 2.4.0
- Java Runtime 1.3.1 en 1.4
- Opera 5.05, Runtime 1.3.1 toegevoegd aan plugins lijst (1.4 accepteert ie niet)

Iemand?! :?

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
opera 6 beta 1 proberen met jdk1.4 moet werken

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat is t m juist... Opera 6 Beta 1... is dat een beetje stabiel - verkloot t mn systeem niet juist omdat het een beta is?!

Verwijderd

Topicstarter
Keej... ik heb nu Opera 6.0 Beta 1 geinstalleerd, maar ik krijg het doorvoeren van transacties nog steeds niet aan de praat in Opera :'( - niemand een ideetje wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn?!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Probleem doet zich hier ook voor, maar dan met mozilla 0.9.8, en ik geloof JDK 1.3 ofzo.
Zelfs onder windows gaat het mis, daar heb ik ook een JDK op staan.

Maar goed, kaart het probleem aan bij de postbank, dat is de enige optie.

De enige oplossing is een andere computer opzoeken :(

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs onder Windows gaat het mis?! Heeeey dat is een leuke! :P - kan ik er dus vanuit gaan dat het probleem bij de Postbank ligt?!

Zijn er trouwens meer mensen die onder welk besturingssysteem dan ook problemen hebben (of hadden) met Girotel vandaag (of misschien juist niet)?! :?

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Mozilla 0.9.9 + JDK 1.3: geen probleem. Ook nooit problemen gehad met girotel online. Werkte altijd al probleemloos. Al met mozilla 0.9.4 ofzo...dus zou moeten werken.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Ik heb het hier even getest. En die foutmelding die jij nu noemt krijg je wanneer JAVA niet draait. Als ik java uitschakel dan krijg je de foutmelding dat hij het applet niet kon starten (op zich dus een logische foutmelding). Check even op een andere site of je java wel werkt.

https://www.tas.tudelft.nl/webtas/webtas_zonder.html
(groot java-applet)

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft wel aan 'Loading Java applet' en de Java Console (1.3.1) wordt geopend... maar verder doet het weinig...

Na goed.. ik heb nu SuSE 7.1 draaien... heb vanmiddag maar leuk :9~ SuSE 7.3 gehaald (sorry, kon gewoon niet wachten op 8.0)... daar zitten alle nodige onderdelen al bij, dus als dat niet werkt dan weet ik het niet meer... Ga m morgen FF installeren. thnx for so far :P
Pagina: 1