Toon posts:

Ilyama vison master pro 512 stinkt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Mijn nieuwe 512 ruikt een beetje chemisch,en ik vroeg me af of dit gewoon niewigheid is of niet.
Als meer mensen hier last van hebben gehad zou ik dat wel eens willen weten en natuurlijk of het overgaat.

Het is niet echt zwaar storend maar je ruikt het wel.
De monitor wordt trouwens niet echt warm of zo en kan ook goed ventileren dus dat zou het niet moeten zijn.

Alsvast bedankt voor evt replies *D

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Misschine onder deo spuiten :?

Verwijderd

Alles wat nieuw is ruikt lekker :9

Verwijderd

Topicstarter
Nee deoen lijkt me niet zo'n goed idee >:)
En dat nou echt lekker ruikt nee ook dat niet :)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Tis vrij normaal dat nieuwe apparatuur ruikt. Ik vind het zelf echt zwaar lekker ruiken :P

Ik bouw regelmatig pc's maar ze meuren allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik ook wel maar hiervoor had ik een 17" vision master pro 412 en die heeft echt gewoon nooit zo vaag geroken, dus vandaar dat ik het raar vindt.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Had ik ook met mijn Iiyama Vision Master Pro 452, die rook ook zo lekker toen hij net nieuw was, lekker zo'n luchtje waar je high van werd...... >:)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Toen ik gister op CeBIT rondliep viel me dat ook op. Bij Ilyama rook het raar, en typisch naar Ilyama. Er stonden dan ook wel een groot aantal monitoren aan. Maar bij NEC of Sony rook het niet raar.

Verwijderd

Topicstarter
zie je wel ik ben niet gek >:)
Ik neem aan dat dat luchie ook weer weggaat??

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mijn Iiyama had dat ook. Het ging vanzelf over. Trouwens bijna alle nieuwe hardware "ruikt". Iemand op mijn werk kan blind aan de geur uit een verse moederbord-verpakking het merk ruiken :)

Ja soms hebben we niet veel te doen... :)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op maandag 18 maart 2002 16:12 schreef Coppertop het volgende:
Mijn Iiyama had dat ook. Het ging vanzelf over. Trouwens bijna alle nieuwe hardware "ruikt". Iemand op mijn werk kan blind aan de geur uit een verse moederbord-verpakking het merk ruiken :)

Ja soms hebben we niet veel te doen... :)
:+ :D :z >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja als het overgaat vind ik het wel best, want verder is ie echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Mensen bedankt enuh smell ya later ;)

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Eigenaardig, al dat gemeur !!

Maar ik heb het zelf ook wel ...
8-)

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb daar een paar dagen geleden een draadje over gelezen.....Ik zal ff zoeken :)

Edit: I'm fast today :P

[topic=441161/1/25]
Pagina: 1