Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Even aan het zoeken geslagen ...
Maar dit snap ik niet:
Bij Antratek.nl verkopen ze ook die Matrix Orbital dingen, daar zijn ze met creditcard betaling 95Euro.
Bij de site van Matrix Orbital zelf zijn ze $55 plus $15 verzendkosten etc.
WTF ?
Lekker bestellen bij Maxtrix Orbital dus ...
Maar niemand heeft daar ooit iets besteld ?!?
Maar dit snap ik niet:
Bij Antratek.nl verkopen ze ook die Matrix Orbital dingen, daar zijn ze met creditcard betaling 95Euro.
WTF ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
kan je niet zelf solderen?Op maandag 18 maart 2002 16:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Even aan het zoeken geslagen ...
Maar dit snap ik niet:
WTF ?
ik had een 4x20 lcd voor 66 gulden
dan nog 2 potmeters a 0,66 Guldencent
en een printerkabel voor nix.
Matrix Orbital LCD's zijn niet zo fijn omdat er niet zo veel software voor is(teminste 8 maanden terug).
Matrix Orbital is vedder wel goed, en er zijn genoeg mensen die daar besteld hebben.
Smartie 5 heeft iig MO support, ljikt me voldoendeOp maandag 18 maart 2002 17:32 schreef KingOfDos het volgende:
Matrix Orbital LCD's zijn niet zo fijn omdat er niet zo veel software voor is(teminste 8 maanden terug).
Matrix Orbital is vedder wel goed, en er zijn genoeg mensen die daar besteld hebben.
Ja ik kan wel solderen ... maar echt niet goed, en de soldeerbout die ik heb is niet voor zulk priegelwerk ...Op maandag 18 maart 2002 17:32 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
kan je niet zelf solderen?
ik had een 4x20 lcd voor 66 gulden
dan nog 2 potmeters a 0,66 Guldencent
en een printerkabel voor nix.
Dat wilde ik nou horen ... dan gaat er dus binnenkort een bestellinkje heenOp maandag 18 maart 2002 17:46 schreef Phreak het volgende:
[..]
Smartie 5 heeft iig MO support, ljikt me voldoende
er bestaat ook een versie (BCD2041) die in een dual 5,25 inch bay past. Deze kost 125 euro, en dan heb je meteen een perfect afgewerkte kast
Ik ga deze binnenkort aanschaffen. Hopelijk kun je bij Antratek gewoon afhalen.
Verwijderd
't kan waarschijnlijk wel, maar je moet van te voren wel even bellen, want ze zijn niet zo gewend zaken te doen met partikulieren en ze hebben geen winkel ofzo, ik had verleden jaar 's morgens gebeld, s middags mocht ik het al afhalen mits ik contant/gepast betaaldeOp zondag 21 april 2002 23:02 schreef IvoB het volgende:
Hopelijk kun je bij Antratek gewoon afhalen.
heb je ook een MO display gekocht? Het is natuurlijk wel de vraag of ze alles op voorraad hebben.
Verwijderd
Nee ging om 'n Seetron SGX-120L (wat overigens een bagger apparaat is) en die konden ze uit vooraad leveren, 1 belletje en je weet het, erg aardige lui ookOp maandag 22 april 2002 00:01 schreef IvoB het volgende:
heb je ook een MO display gekocht? Het is natuurlijk wel de vraag of ze alles op voorraad hebben.
kap er dan mee!
en over die MO dingen, ik vind ze goed, alleen al omdat ze mooier beeld hebben als CF, en de meeste HD44780..
En bestellen is binnen 4 dagen in huis, geen gezeur, en rembours betalen (als je wilt)
en over die MO dingen, ik vind ze goed, alleen al omdat ze mooier beeld hebben als CF, en de meeste HD44780..
En bestellen is binnen 4 dagen in huis, geen gezeur, en rembours betalen (als je wilt)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
idd, geen gezeur met bestellen, enne herman, klik es op je profiel
Bikkelen gebeurt pas na 2:00
Pagina: 1