Toon posts:

Iemand ervaring met Tiscali

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een wereldwijd inbel account voor een klant van ons en ben in dubio over twee kandidaten:

1. Tiscali 'tIscompleet-abbo
2. iPass

Kosten van Tiscali zijn iets hoger dan van iPass, maar zij bieden er een hoop leuke dingen bij aan (XOIP enz).

Van iPass weet ik dat het goed werkt, maar ik wou graag weten of iemand goede/slechte ervaring heeft met Tiscali en dan voornamelijk over het wereldwijde inbellen....

Groets!

Verwijderd

over het algemeen heb ik goede ervaringen met tiscali. het wereldwij inbellen gaat perfect. Dit gaat allemaal via gric (www.gric.com) op de pc wordt kan een overzichtelijk programma geinstalleerd worden. In dit programma kan je het land en de stad aangeven waarin je zit... het inbellen gaat over het algemeen goed... de kosten van een tis-compleet zijn in guldens, 90 piek. voor het wereldwijd inbellen is nog een extra service van 30 piek per maand nodig (gric) het starttarief van inbellen is d8 ik 1 gulden... verder het lokale tarief..
en xoip is handig, fax en voicemail naar je email...

suc6
Op maandag 18 maart 2002 14:34 schreef Metallator het volgende:
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een wereldwijd inbel account voor een klant van ons en ben in dubio over twee kandidaten:

1. Tiscali 'tIscompleet-abbo
2. iPass

Kosten van Tiscali zijn iets hoger dan van iPass, maar zij bieden er een hoop leuke dingen bij aan (XOIP enz).

Van iPass weet ik dat het goed werkt, maar ik wou graag weten of iemand goede/slechte ervaring heeft met Tiscali en dan voornamelijk over het wereldwijde inbellen....

Groets!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 15:15 schreef Tommy4u het volgende:
over het algemeen heb ik goede ervaringen met tiscali. het wereldwij inbellen gaat perfect. Dit gaat allemaal via gric (www.gric.com) op de pc wordt kan een overzichtelijk programma geinstalleerd worden. In dit programma kan je het land en de stad aangeven waarin je zit... het inbellen gaat over het algemeen goed... de kosten van een tis-compleet zijn in guldens, 90 piek. voor het wereldwijd inbellen is nog een extra service van 30 piek per maand nodig (gric) het starttarief van inbellen is d8 ik 1 gulden... verder het lokale tarief..
en xoip is handig, fax en voicemail naar je email...

suc6
[..]
Dit klopt niet helemaal. Dit moet zijn 30 piek, maar dan eenmalig :+

Verwijderd

sorry het is idd 30 piek eenmalig.. tja het is nog vroeg...
Op maandag 18 maart 2002 15:26 schreef Swat het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal. Dit moet zijn 30 piek, maar dan eenmalig :+

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reactie !, maar:

Zijn er ook nog mensen met ervaring hiermee die niet bij Tiscali werken ? :+

Verwijderd

ja ik....
Op maandag 18 maart 2002 16:39 schreef Metallator het volgende:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Op maandag 18 maart 2002 16:39 schreef Metallator het volgende:

En wat is daar dan weer mis mee :( ;)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
_HELEMAAL_ niks !

Maar als je 'en public' de ervaringen vraagt aan iemand die bij het bedrijf zelf werkt, zal het 9 vd 10 keer promo zijn.

Probeer 't volgende maar eens:
Creeer een nieuwe topic met: Wat zijn jullie ervaringen met Casema-internet ?

En vervolgens bel je de sales afdeling van Casema en stel je dezelfde vraag........

Kijk en vergelijk !! :)
Pagina: 1