(XP)Trust ami mouse 250 s, Rtcw probleem

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Als ik in rtcw naar links/rechts en boven/onder tegelijk indruk hapert de muis als ik naar elk hoek draai dus dit was met winME niet(toen zat die op de ps2 poort,en dit is aleen met rtcw |:( ).
Maar als de ami mouse op mijn ps2 poort doe doet ie het niet het groene lampje brand dan niet en knopjes op de onderkant van de muis en oplader werken ook niet ?
Hoe kan ik de ami mouse 250 s onder winxp installeren opo de ps2 of usb poort(nu staat er bij winxp system/configuratiescherm/hardware/muis: hid-compliant muis) ?
Dus mijn vraag is hoe kan ik onder winxp de Trust ami mouse 250s op de ps2 poort installeren ?

alvast bedankt,

Rick

• RickDB
Niemand ?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 00:56
Wacht voortaan effe wat langer met je topic omhoog schoppen.

Ik zou de logitech musi driver isntalleren, ik had een Trust mkij emt veel problemen, toen heb ik de Logitech Mouseware geisntalleerd en sindsdien doet hij eht prima.

Verwijderd

Why Trust?? :? |:(

• RickDB
Uh draadloze oplaadbare muis, enzo.
En hij vind mijn muis niet tijdens het opstarten als ik deze in de ps2 aansluiting en de drivers werken niet want dan zegt winxp: dit zijn geen geldige drivers(terwijl dit de officiele winxp drivers van trust zijn) ?
Dus heeft iemand hier ook een trust ami mouse 250 s zo ja hoe heb je die dan geinstalleerd met de trust drivers ?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tja.. no flame indeed... Maar wat wil je met een trust muis :?

Trust is gewoon rotzooi.
Je kan inderdaad ff logitech drivers proberen.. Check de batterijen ff of ze nog wel vol zijn... En zet het zendertje/ontvanger ff dicht bij je muis zonder rotzooi ertussen. En anders in de prullebak met die zooi en een echte muis kopen.

• RickDB
Tuurlijk maar ik ga geen goede trust muis van 100 piek weggooien die het bij alle andere spellen perfect doet, en trust rotzooi tuurlijk heb je ooit een trust ami mouse 250s gehad dan ?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 00:56
Op maandag 18 maart 2002 16:24 schreef Rick164 het volgende:
Tuurlijk maar ik ga geen goede trust muis van 100 piek weggooien die het bij alle andere spellen perfect doet, en trust rotzooi tuurlijk heb je ooit een trust ami mouse 250s gehad dan ?
Ik wel die heb ik werkend gekregen emt Logitech software maar na 3 weken heb ik heb bij me zusje neer gezet en heb ik een goed muis gekocht!

• charrel
  • Laatst online: 19:16

charrel

Cortisol4life..

ik heb hem ook onder xp draaien, perfect muisje ondanks dat het een trust is ;) lekker model, met al die andere draadloze dingen alleen maar kramp.
Er staan ook nieuwere drivers op de site van trust mischien werken die wel goed, ik heb nergens last van met welk spel ook. Hij zit trouwens wel op me usb, niet op ps2

• RickDB
ok deze muis van trust is gewoon perfect ligt goed in de hand goed ondersteund blablabla.
Iedereen heeft zijn eigen mening over deze muis ok maar koop maar een echte muis ik heb er al 1 dat is de ami mouse 250 s(de vorige series waren bagger ok maar deze is perfect)
Het enigste probleem wat ik heb is dat ik hem op de 1 of ander manier met de ps2 aansluiting niet kan installeren ?

ps: deze muis is perfect en die logitech zijn pas nep muizen.

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 16:50 schreef Rick164 het volgende:
ok deze muis van trust is gewoon perfect ligt goed in de hand goed ondersteund blablabla.
Iedereen heeft zijn eigen mening over deze muis ok maar koop maar een echte muis ik heb er al 1 dat is de ami mouse 250 s(de vorige series waren bagger ok maar deze is perfect)
Het enigste probleem wat ik heb is dat ik hem op de 1 of ander manier met de ps2 aansluiting niet kan installeren ?

ps: deze muis is perfect en die logitech zijn pas nep muizen.
Hoe durf je :? ga je schamen man :r

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:02
No flame intended? Als je begint met trust is rotzooi ofzo, dan kan ik dat niet anders opvatten dan een flame. Aan de andere kant weet rick niet dat logitech wel beter is als trust, maar dat is terug te vinden in de prijs.

Mijn tante heeft ook een keer een IR- (draadloze) muis gehad die kapot was en die was uit de handel gehaald door trust. Later kreeg ze een ander exemplaar die nog steeds werkt.

De spullen van trust zijn niet door hunzelf gefabriceerd. Om even op te noemen: ik heb een trust microfoon, waarvan het design hetzelfde is als een ander die ik tegenkwam. Beneden staat een multimedia- toetsenbord van trust en ik heb al twee anderen gezien die er hetzelfde uitzagen, maar het merkje was anders of ontbrak. De drivers (dwz. de multimediatoetsen) zijn geweldig en alles kan aangepast worden. Dit in tegenstelling tot mijn eigen safeway SW- 20, waar je aan de slag moet met het register.

Kortom: 'no flame intended' is makkelijk boven een post te zetten, maar zeg alsjeblieft niets als het wél een 100% flame is.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Pagina: 1