[X-Box] Halo online spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Topicstarter
Ik heb gisteren met het programma Xbox Connector een paar uur Halo online gespeeld. Dat ging behoorlijk lekker, zelfs met 2 australiërs. Met een belg en een engelsman liep het helemaal perfect. Maar het viel me op dat zodra meer dan 3 XBoxen connecten meteen heel erg laggy wordt (Ik gebruik Chello).

Zijn er mensen die met dit programma of met de andere mogelijkheden GameSpy Tunnel of XBoxGW al met meer dan 3 mensen hebben gespeeld? Bijv ook met meer dan 1 speler op een van de XBox'en?

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Hey, een Xbox bezitter, zou jij aub even dit topic willen bekijken?

[topic=442593/1/25]

Verwijderd

Het gaat toch altid om jouw snelheid... je simuleert een LAN, bij een LAN kan je veel meer data over en weer versturen dan via het internet

Verwijderd

Wat heeft dat 50/60Hz verhaal met online spelen te maken?

Terug ontopic: nog niet geprobeerd (moet ff een kabel van 15m regelen) maar bedenk wel dat Halo (of elk spel dat system link gebruikt) gebouwd is op de ontzettend lage pings van een LAN. Als meerdere Xboxen via internet willen spelen, en 1 Xbox wil stuk voor stuk iets van de andere 3 weten, dan moet hij 3x wachten op een pakketje wat van het internet moet komen, en eventueel krijg je dan lag, ja.

Beschouw de huidige methode om met Gamespy online te kunnen gamen even als leuke bonus, maar voor het echte multiplayerwerk zullen we toch moeten wachten op Microsoft's online netwerk dat van de zomer van start gaat.

Kan niet wachten, trouwens... MS dicteert elke developer die online titels wil gaan maken dat het volgens bepaalde eisen moet. Zo zal elk online spel gebruik moeten kunnen maken van die headset (voor achter in je controller) zodat je met je teamgenoten kunt babbelen. Elk spel moet zo ongeveer hetzelfde werken qua online-functies: 1 username die voor alle games werkt, en de zwart/wit knopjes zijn voor voicechat. (de een voor teamgenoten, de ander voor iedereen, of zo)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 14:13 schreef RefriedNoodle het volgende:
Wat heeft dat 50/60Hz verhaal met online spelen te maken?
Niks, maar wel met het feit dat hij er eentje heeft...

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 14:13 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Niks, maar wel met het feit dat hij er eentje heeft...
Ik weet het niet yhtomit, ik zit op mijn werk. Zal vanavond eens kijken

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Bij ons opt forum hebben paar gasten htet al gedaan, staan ook wat 'handleidingen'

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

moet nog ff kabeltje regelen, ik heb trouwens ergens gelezen in een of ander blad dat ej updates voor de X-boX kan downloaden van de website van microsoft?

Verwijderd

[topic=443449]
:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.