Toon posts:

Stronghold: believe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in level 10 geloof ik en mijn objectives zijn dat ik 50 mensen moet hebben en 75% geloof, maar ik kom niet nooit verder dan 50%.. weten jullie misschien nog tips?

Ik heb nu ongeveer 3 kerken en van die vijvers enzo neergezet maar het wil maar niet lukken..

Verwijderd

Topicstarter
Nah ja heb het gehaald, je moet gewoon stuk of 5 kerken maken, wat van die bloemen enzo neergooien en dan wachten.
Op een gegeven moment zal je believe dalen maar ook weer stijgen, omdat de bevolking gewoon opnieuw geblessed moest worden.

Verwijderd

Nog meer kerken :) Ik had er geloof ik een stuk of 10 of zo gebouwd, als je verdediging eenmaal goed is kun je je geld gewoon in kerken stoppen en gewoon overal een kerkje bouwen (ook bij je verdediging weet het niet zeker maar volgens mij moesten je soldaten ook een kerkje hebben :) )

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Jouw probleem is waarschijnlijk dat je blessed units verliest in gevechten. Dan krijg je nieuwe burgers, die dus nog niet blessed zijn.

Bouw je verdediging zo, dat je geen units meer verliest!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
stuk of 8 kerken gebouwd, zorg dat je een goede ring of defense hebt met archers op de top met genoeg barbeque pits >:)

...

Verwijderd

ik had 3 kerkjes gebouwd goede muur met archers en na 10 minuten VICTORY!!! :)
Pagina: 1