Veel NSBers hier!!

Pagina: 1
Acties:

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Topicstarter
:(

Wordt een beetje ziek van al die verraders hierzo!!!!!

Constant zie je hier van die topics van "mag dit, zet hier een slotje op, illegaal" is het niet gewoon de taak van de adjes om dit zelf te doen, of moeten jullie asskissers zo nodig slijmen??????

:(

Verwijderd

en waarom moet jij een topic starten met NSB-ers ????
Zeker de oorlog niet meegemaakt ?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit forum is GROOT, het is een pokkeklus om als adje alle topics door te worstelen, als er dan 1 centrale plek is (Lieve Adjes dus) waar forummers zo 'vriendelijk' zijn om illegale zooi te melden, kan het eerder gesloten/ge-edit of wat dan ook worden. Ik zie het niet als kontkussen of, zoals jij het noemt, NSB'er zijn, maar wel als een klein beetje behulpzaamheid voor de adjes.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nou zo zie ik het het dus niet, in ons eentje kunnen we het inderdaad niet af, dat is teveel. Als we allemaal even meehelpen dan blijft het forum schoon van die troep.

Of het moet zijn dat jij graag leuke threads tussen een hoop spam-threads wilt gaan zoeken...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 17:13 schreef Jotti het volgende:
Dit forum is GROOT, het is een pokkeklus om als adje alle topics door te worstelen, als er dan 1 centrale plek is (Lieve Adjes dus) waar forummers zo 'vriendelijk' zijn om illegale zooi te melden, kan het eerder gesloten/ge-edit of wat dan ook worden.[/quote]Iets wat wij dan ook zeer waarderen.
Het is idd een kloteklus om de zaak steeds in de gaten te moeten houden, temeer ook omdat sommige van ons ook nog andere dingen te doen hebben dan alleen GoT in de gaten te houden. Een beetje hulp kan nooit kwaad.

En de vergelijking met de NSB ontgaat me een beetje...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoi Tom.:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En weet je waar IK nou ziek van word ? Van bakjes pleur !

Virussen? Scan ze hier!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hmm
waarom is er op deze thread nog geen slot gegooid?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik had in het verleden veel ontopic en interessante posts gezien (afgezien van "Onzin" forum ;)) van bakkiepleur, maar nu is mijn respect voor die knakker heel snel gedaald. :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, het is wel jammer dat jij het stelt dat het "de bezoekers" tegen de "adjes" is.. dat vindt ik dus niet, het is meer dat we met z'n allen de 'rotzooi' een beetje op te ruimen ;)
Als je het daar niet mee eens bent tja.. sorry....

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ik denk dat het niet zo'n goed idee is om maar iedereen hier voor politie te gaan laten spelen. Om het nou NSB praktijken te gaan noemen gaat me idd ietjes te ver, maar ik vind het wel erugh kinderachtig: 'MEEEEEEEEESTER... Jantje heeft het in zijn topic over een CD-Key. Wilt U hem straf geven??'. En dat werkt ook vervelend als het wordt gebruikt om persoonlijke vetes uit te vechten (ik weet niet of het ooit zo ver is gekomen, maar met die zeik op het onzin forum een tijdje terug zou het me nix verbazen).

Bovendien: is dit niet eigenljk de taak van de moderators? En nu ik het er toch over heb, waar zijn die allemaal heen ?!?!? (weet niet of het al een keer gevraagd is, maar de search zei 'Je zoekactie naar 'moderators' leverde geen resultaten op.'). Deze mensen waren er toch voor om de zaakjes een beetje in de gaten te houden, of niet soms??

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het sterft hier van de Modjes en Adjes, maar er staan weinig namen, indeed.

Maar met een groot forum als deze kan je niet verwachten dat elke Mod de hele dag zijn/haar forum in het oog houdt.
Daarom is wat hulp hier en daar best handig. Daarbij, je weet niet half wat we zelf al weghalen/moven voordat er in LA een berichtje staat.

Verwijderd

Wat is het verband tussen iemand die hier
de webadmin op onregelmatigheden wijst
en een NSBer?:(
Praat niet dom man!:(

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Topicstarter
Ok ok de vergelijking met de NSB is misschien wel fout geweest mijn verontschuldiging daarvoor!!!!

Dit was gewoon mijn idee over dit, naar mijn idee kicken er gewoon mensen om andere mensen te verraden!!!

En ja familie van mij heeft heel veel meegemaakt in de oorlog dus kom daarnou niet over zeiken!!!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het enige waar je mij over hoort zeiken is dat ene zinnetje: Think before you act.
Maar goed, all water under the bridge now...
Pagina: 1