All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Werk je toevallig onder XP? Dat probleem heb ik tenminste. Zowel onder GP3 als onder Midtown Madness 2 krijg ik mn Microsoft Sidewinder stuurtje niet goed gekabrileerd. Erg vervelend
. Onder 98 en ME had ik daar nooit problemen mee.
Ik heb dus t zelfde probleem, weet iemand hier een antwoord op
Bij nfs5 werkt t trouwens bij mij wel prima
Ik heb dus t zelfde probleem, weet iemand hier een antwoord op
Bij nfs5 werkt t trouwens bij mij wel prima
Ik draai hier inderdaad ook XP. Toch vreemd dat een twee Microsoft producten niet goed met elkaar overweg kunnen.
Verwijderd
dat is niet vreemd dat is gewoon zo, heel veel ms dingen werken niet goed op elkaar. Maar zit er bij dat stuur zo'n test ding. Doet hij het daar wel goed ?Op maandag 18 maart 2002 14:17 schreef Gallus het volgende:
Ik draai hier inderdaad ook XP. Toch vreemd dat een twee Microsoft producten niet goed met elkaar overweg kunnen.
Dat test-ding werkt niet onder XP omdat Microsoft nog niet de goede drivers voor t stuurtje onder XP heeft. VOlgens hun kan dat ook nog wel ff duren. Dus tot die tijd zitten we denk ik met een verrot stuurtje van zo'n 350 piek
Ja ik heb dat ook wel eens gehad. Als je hem niet indrukt rijdt hij acteruit (in de automaat tenminste) en als je hem heel zachtjes indrukt staat ie stil. Je moet volgens mij gewoon iets instellen in die driver-config-dinges.Op maandag 18 maart 2002 13:41 schreef Gallus het volgende:
Ik heb nu net Midtown Madness 2, maar ik krijg het niet normaal werkend met m'n Microsoft Sidewinder stuurtje. Het stuur zelf werkt wel gewoon, maar het rem pedaal werkt precies verkeerd om. Als ik het pedaal niet aanraak dan remt de auto (remlichten branden). Als ik dan het pedaal intrap dan gaat de rem eraf en kan ik gewoon rijden. Dit is niet echt ideaal...heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Calibreren helpt niet, bovendien werkt alles in NFS5 perfect.
Zou je iets specifieker kunnen zijn?Op maandag 18 maart 2002 14:24 schreef Silvermonkey123 het volgende:
Je moet volgens mij gewoon iets instellen in die driver-config-dinges.
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde probleem. Het enige wat ik nu telkes moet doen voordat ik een race spel ga spelen is even spelopties aanklikken in het configuratie scherm --> eigenschappen --> ok. En dan werkt alles perfect. Als ik dat niet doe heb ik hetzelfde probleem maar zo werkt het iig bij mij. Spelopties staat ook in je mapje 'microsoft hard-ware' onder start onder de naam gamecontrollers (bij mij dan).Op maandag 18 maart 2002 13:41 schreef Gallus het volgende:
Ik heb nu net Midtown Madness 2, maar ik krijg het niet normaal werkend met m'n Microsoft Sidewinder stuurtje. Het stuur zelf werkt wel gewoon, maar het rem pedaal werkt precies verkeerd om. Als ik het pedaal niet aanraak dan remt de auto (remlichten branden). Als ik dan het pedaal intrap dan gaat de rem eraf en kan ik gewoon rijden. Dit is niet echt ideaal...heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Calibreren helpt niet, bovendien werkt alles in NFS5 perfect.
Damn, dan ben ik toch niet de enige met dat probleem, ik draai ME en heb een el-cheapo ergenic stuurtje. Ligt dus niet alleen aan microsoft stuffOp maandag 18 maart 2002 14:24 schreef Silvermonkey123 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook wel eens gehad. Als je hem niet indrukt rijdt hij acteruit (in de automaat tenminste) en als je hem heel zachtjes indrukt staat ie stil. Je moet volgens mij gewoon iets instellen in die driver-config-dinges.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat "spelopties" waar jij hebt over hebt is voor mij onvindbaar. Draai je eigenlijk ook XP?Op maandag 18 maart 2002 15:15 schreef Offspringfan het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem. Het enige wat ik nu telkes moet doen voordat ik een race spel ga spelen is even spelopties aanklikken in het configuratie scherm --> eigenschappen --> ok. En dan werkt alles perfect. Als ik dat niet doe heb ik hetzelfde probleem maar zo werkt het iig bij mij. Spelopties staat ook in je mapje 'microsoft hard-ware' onder start onder de naam gamecontrollers (bij mij dan).
Pagina: 1