[SHRIMPWARS] Uitgesteld! :(

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik krijg net uit betrouwbare bronnen bij infogrames te horen dat shrimpwars 5 is uitgesteld.... :( :(

http://shrimpwars.be/sw5/pb/

of

ShrimpWars 5 : Multiplayer Madness uitgesteld / ShrimpWars 5 : Multiplayer Madness postponed

Alles was ready for launch, de zaal, de stroom en de PI-babes. Wij waren klaar om ons in de strijd te werpen en toen kwam de klap: Onze netwerksponsor kon door onverwachte problemen geen netwerk leveren dat aan onze eisen voldeed. We hebben als een bezetene naar een alternatief gezocht maar in heel Europa, tot in Noorwegen toe, bleek niemand voor 5-6-7 april zon groot netwerk meer te kunnen leveren.

Het slechte nieuws is dus dat we Shrimpwars 5 moeten uitstellen. Liever dat dan 1.500 mensen te laten gamen op een sucky netwerk. Het goede nieuws is dat we na onze Europese zoektocht voor ShrimpWars Lan 5 (die we vanaf nu n° 6 zullen noemen), al een superperformant netwerk gevonden hebben.

ShrimpWars Lan 6 : Multiplayer Madness vindt plaats op 5, 6 en 7 juli.

Mensen die al ingeschreven zijn, hebben twee mogelijkheden :

Je kan je inschrijving gewoon laten staan voor de volgende lan op 5, 6 en 7 juli

Je voordeel :

Je bent nu al 100% zeker van een plaats
Je mag 2u vroeger binnen
Je krijgt een gratis consumptie

Hiervoor hoef je niets te doen; je inschrijving blijft gewoon geregistreerd, samen met je inschrijvingsgeld.

Je kan je inschrijvingsgeld laten terugstorten....

G*dd*mn!!! Baal ik hier van zeg... ben dan net terug van vakantie... :( een halve dag!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

sparren in de winter met je mannelijk geslacht? ;)

• Yuri
Op maandag 18 maart 2002 13:23 schreef H3!N het volgende:
uuhh......?????? :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
ik had het gisteren gelezen jah,
ikzelf ging toch al niet, maar tis wel lullig voor diegene die zich ingeschreven hadden

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op maandag 18 maart 2002 13:23 schreef H3!N het volgende:
Lollie :)

Steam

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 13:15 schreef Yuri het volgende:
Ik krijg net uit betrouwbare bronnen bij infogrames te horen dat shrimpwars 5 is uitgesteld.... :( :(
Uhhh sinds wanneer ben ik betrouwbaar Yuri :?

Ik melde het alleen maar

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kleine tip: zeg voortaan gewoon "Ik heb gehoord dat".. of "ik heb zojuist via-via vernomen dat".. "Uit betrouwbare bron" klinkt nogal al erhm.. nou ja, laat ik het zo zeggen.. ik zou het niet gebruiken :)

Erhm wat heeft Infogrames te maken met een LAN eigenlijk? Sponseren ze die handel?

Wel goede beslissing lijkt me. Beter ff de zure pil bijten en de boel uistellen dan SW5 de boeken in te laten gaan als "een geweldig LAN.. ZONDER LAN".

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Yuri
Op maandag 18 maart 2002 14:15 schreef tazzman het volgende:
Kleine tip: zeg voortaan gewoon "Ik heb gehoord dat".. of "ik heb zojuist via-via vernomen dat".. "Uit betrouwbare bron" klinkt nogal al erhm.. nou ja, laat ik het zo zeggen.. ik zou het niet gebruiken :)

Erhm wat heeft Infogrames te maken met een LAN eigenlijk? Sponseren ze die handel?

Wel goede beslissing lijkt me. Beter ff de zure pil bijten en de boel uistellen dan SW5 de boeken in te laten gaan als "een geweldig LAN.. ZONDER LAN".
Wat infogrames er mee te maken heeft? Geen flauw idee... ik hoorde het alleen van iemand van infogrames :) !! En kreeg het urltje door van sw! Maar ik baal er goed van... in de zomer, *knip* sjit he! En ik vond het op drome al erg warm... hoe zal dat nu gaan..... De temperatuur in de zaal hoger dan die van me cpu? ;)

Verwijderd

he-laas
had me ook aangemeld maar op die data moet ik werken :-(

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op maandag 18 maart 2002 14:04 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Uhhh sinds wanneer ben ik betrouwbaar Yuri :?

Ik melde het alleen maar
omg dan ben ik een betrouwbare bron :D want jij hoorde het van mij :D

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 17:16 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

omg dan ben ik een betrouwbare bron :D want jij hoorde het van mij :D
sssst niet zeggen |:(
laat hem toch lekker in de waan (hij is niet voor niets BOB :Y))

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
LOL, je zegt betrouwbare bron, terwijl de link gewoon naar de site verwijst :?

• Yuri
Op maandag 18 maart 2002 17:21 schreef Gamegod het volgende:

[..]

sssst niet zeggen |:(
laat hem toch lekker in de waan (hij is niet voor niets BOB :Y))
Jij mag ook rijden hoor? Oh nee je hebt geen rijbewijs! Btw, het gaat je wel geld kosten hoor als je met mij wil rijden! We delen de diesel door 2! Voor jou en voor willy! Ik rij al 700km, da's opzich al een straf opzich zelf :Y)
Ong. 50 liter op 700km dus ong. € 40,= aan diesel... en dan delen door 2! En dan gaat wilco iets meer betalen denk ik, omdat hij een keer verder moet rijden...!

• buzz
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op maandag 18 maart 2002 18:09 schreef Yuri het volgende:

[..]

Jij mag ook rijden hoor? Oh nee je hebt geen rijbewijs! Btw, het gaat je wel geld kosten hoor als je met mij wil rijden! We delen de diesel door 2! Voor jou en voor willy! Ik rij al 700km, da's opzich al een straf opzich zelf :Y)
Ong. 50 liter op 700km dus ong. € 40,= aan diesel... en dan delen door 2! En dan gaat wilco iets meer betalen denk ik, omdat hij een keer verder moet rijden...!
Ik en peer willen ook mee, dus maak die bank maar wat beter vast, dan kunnen we met 2 man meer diesel betalen :P

• Foxclone
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Jah kut is dat idd... zou nl. ook aanwezig zijn :) tussen al die belgskes!

nVENTIV

• Yuri
Op maandag 18 maart 2002 18:09 schreef Yuri het volgende:

[..]

Probleem... het is een volkswagen transporter met 1 cabine... ik wil met alle plezier mensen mee nemen hoor, maar er kunnen maar echt 3 voor in! En als er mensen in het laadruim zitten, ja dan heb ik dadelijk ook een rijontzegging in belgie! (of in nl!) en dan kan ik Nederland niet meer uit, omdat ik er al 1 heb in duitsland >:)

Pagina: 1