Hmmm, ik waag me normaal niet aan alle xbox vs ps2, xbox sucks, halo sucks, enz topics, maar er staat hier toch wel een hele hoop onzin.
Ik heb zelf een xbox en dit zijn mijn persoonlijke evaringen. Hopelijk beantwoord het de vragen van sommigen onder jullie.
Ik heb de xbox met een s-vhs kabel (thrustmaster) aan mijn philips matchline 100Hz breedbeeld aangesloten. Samen met de boxen van de stereo komt het geluid over 7

boxen.
Het beeld is retestrak, geen schimmerige lijntjes, moire, of wat dan ook. En het geluid... ach, wat zal ik zeggen, gooi die Audigy maar bij de vuilnis

Ook de RGB scart geeft een beduidend beter beeld dan de bijgeleverde kabel.
Borders ??? Wat een gel*l. ALLE games draaien ZONDER borders op zowel 16:9 als 4:3 tv's. Sommige spellen hebben wel een optie voor 16:9. Zonder die optie mis je in pricipe iets van het beeld langs de randen, maar dat heb je met gewoon tv kijken ook.
Op maandag 18 maart 2002 20:53 schreef Symphony-X het volgende:
Psies. ik dacht dat niemand dit boeide, maar ik vind het vreselijk storend die borders. Ik ben al een aantal keer flink geschrokken bij de demo van Halo: VERTRAGING
Als je TV het ondersteund dan kun je in het dashboard aangeven PAL60. Dat geeft een ietwat betere kwaliteit dan de standaard PAL-50. Dit heeft geen effect op borders of wat dan ook. OOK NIET op de snelheid. HALO draait prima op PAL-60 (en vergeet niet NTSC is ook 60Hz)
Op maandag 18 maart 2002 21:46 schreef loekos het volgende:
en dat hallo het niet zou pikken boeit niet want dat spel zuigt toch in mijn ogen, het draait maar 30 fps en dat zie je wat zegt u?... ja zelfs op een televisie kan je dat zien.Gij zijt allen gewaarschuwd !!!

Wat een hoog troll gehalte. Ik heb nog nooit een FPS gespeeld met een dergelijke hoeveelheid, detail en actie onscreen als HALO. Het ziet er ongelovelijk gelikt uit, en geen enkele slow down. Zelfs niet op legendary mode. Ik betwijfel of ik hetzelfde met dezelfde grafische kwaliteit en dezlefde snelheid op mijn AMD XP1700 met GF3 te zien krijg ! En Als HALO op 30fps zou draaien (waar halen ze dat vandaan, je kunt het niet meten), dan is dat blijkbaar voldoende. Het spel speelt ultra smooth. En als eerste generatie FPS-er (heb ze ALLEMAAL gespeeld sinds wolf3d) kan ik eea best beoordelen. Als het vloeiend loopt wat maakt het aantal fps nog uit, 30, 60, 90. Het gaat om de game.
Tot slot,
als je de xbox shit vindt, prima, maar ontneem een ander niet het plezier. Enne, als je dergelijk uitspraken doet, dan ga ik ervan uit dat je minimaal 2 dagen met meerdere xbox spellen hebt gespeeld, Andes heb je geen recht van spreken.
2Ec...