20*350ZO45°
euhh,
je kon GB en GBC spellen toch al op de GBA spelen?
of is dit iets anders?
snap um nie helemaal
of is dit iets anders?
snap um nie helemaal
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hij bedoelt GB en GBC romsOp maandag 18 maart 2002 12:46 schreef Wiebbe het volgende:
euhh,
of is dit iets anders?
snap um nie helemaal
Is om GB & GBC games op een Flashcardridge te zetten (dat kon namelijk eerst nog niet)
20*350ZO45°
kheb wel een flash writer, maar geen bridge.. Er zijn (en komen) zo super veel GBA spellen uit die veel mooier en beter als GB(C) spellen zijn, dus vind ik dat niet nodig..
ah die manier 
das idd erg handig, ken helaas alleen de standaard flasher, (voor gba dus) en ken deze dus nie..
das idd erg handig, ken helaas alleen de standaard flasher, (voor gba dus) en ken deze dus nie..
Dit is eigenlijk niets anders dan een "verloopstukje" tussen GBA flashkaartje en je GBA, zodat je GBA "denkt" dat het een GB/GBC kaart is. Nu heb je niet een aparte GB/GBC flasher nodig, maar kan je voor vrij weinig ($58 incl. verzendkosten) een mooi alternatief nemen.Op maandag 18 maart 2002 12:48 schreef Wiebbe het volgende:
ah die manier
20*350ZO45°
Wow, das aardig relaxed 
maar ik vind het aanbod van advance games groot genoeg dat ikke het niet echt nodig vind..
maar iedereen wil zijn eigen games
maar ik vind het aanbod van advance games groot genoeg dat ikke het niet echt nodig vind..
Ja, ik heb eigenlijk aan 349 GBA games ook wel genoeg, maar op de GBA heb je bijvoorbeeld nog géén Zelda. Gisteren heb ik 1158 GBC games gekregen, dus kan ik voorlopig weer vooruit. Nu nog GB-games zien te krijgen.Op maandag 18 maart 2002 12:54 schreef Wiebbe het volgende:
Wow, das aardig relaxed
20*350ZO45°
Ik vind dat ding veel te duur.
Voor die prijs koop je een 2e handse GB flash linker.
Voor die prijs koop je een 2e handse GB flash linker.
Jah, dat kan, dat heet een mixedmode cardridge.Op maandag 18 maart 2002 18:04 schreef BlackMage het volgende:
Kan je eigenlijk wel met dat ding de helft van de kaart gebruiken voor GB roms en de andere helft voor GBA roms ? of kan dat niet samen op 1 cardridge ?
20*350ZO45°
349?? bestaan er überhaupt al wel zoveel? (of is 't allemaal prut?)Op maandag 18 maart 2002 12:57 schreef Richard het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk aan 349 GBA games ook wel genoeg, maar op de GBA heb je bijvoorbeeld nog géén Zelda. Gisteren heb ik 1158 GBC games gekregen, dus kan ik voorlopig weer vooruit. Nu nog GB-games zien te krijgen.
Maar kun je niet net zo goed een appart gbc-flashkaartje voor dat geld kopen? (die linkers zijn gewoon het zelfde)
Trouwens zijn er ook emulators om gbc op een gba-flashcart te zetten.
353 ondertussen alweer. Zie pocketheaven voor de hele lijst.Op maandag 18 maart 2002 19:44 schreef Digital-DNA het volgende:
[..]
349?? bestaan er überhaupt al wel zoveel? (of is 't allemaal prut?)
Modjes: Pocketheaven is een informatieve site over alle GBA & overige pockets. De patches die er te downloaden zijn, zijn trainee-patches voor bijvoorbeeld onbeperkt aantal levens. ROM's en overige zooi is op die site taboe, dus gelieve géén verwijdering.
20*350ZO45°
Weet je zeker dat die linkers kwa innerlijk het zelfde zijn (de buitenkant wel iig) want ik heb een keer gelezen dat je wel moet op passen dat je niet de verkeerde linker pakt als je voor GBA en GBC linkers hebt.Op maandag 18 maart 2002 19:44 schreef Digital-DNA het volgende:
[..]
349?? bestaan er überhaupt al wel zoveel? (of is 't allemaal prut?)
Maar kun je niet net zo goed een appart gbc-flashkaartje voor dat geld kopen? (die linkers zijn gewoon het zelfde)
Trouwens zijn er ook emulators om gbc op een gba-flashcart te zetten.
Yep, en heeft te maken met voltage verschillen. Een GBA kan met beide "voltages" overweg. Maar moet aan de schijf herkennen welk voltage ie er doorheen moet pompen. Vandaar de bridge.Op maandag 18 maart 2002 21:12 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die linkers kwa innerlijk het zelfde zijn (de buitenkant wel iig) want ik heb een keer gelezen dat je wel moet op passen dat je niet de verkeerde linker pakt als je voor GBA en GBC linkers hebt.
20*350ZO45°
Pagina: 1