Spelen er nog mensen warhammer 40k op de pc? ik heb warhammer dark omen al uit gespeeld ik ben nu met rise of war bezig en met final destenation ben ik blijven hangen !please commentaar
Verwijderd
ik speel alleen warhammer 40k op den oude Table top.. zekers~!! heb het daarintegen nooit op de pc gespeeld..
LEUK?!~?!
LEUK?!~?!
40k? Als in 40000 of 40kb?

Ik heb geloof ik een keer een Warhammer spel gezien in een winkel. Met allemaal poppetjes die je als uitbreiding kon kopen. En wat waren die dingen DUUUUUUR
Wat het precies is weet ik niet, soort van Magic/Gathering maar dan met poppetjes?
Ik heb geloof ik een keer een Warhammer spel gezien in een winkel. Met allemaal poppetjes die je als uitbreiding kon kopen. En wat waren die dingen DUUUUUUR
Wat het precies is weet ik niet, soort van Magic/Gathering maar dan met poppetjes?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Die krengen zijn inderdaad duur, Plus je moet ze zelf schilderen.. maar dat is juist de lol.. en het is 40.000 (als in het jaar waar heel die zooi zich afspeeld)
het is een soort van real life schaken, elk poppetje heeft een aantal punten. je moet een leger kiezen, en dan ga je gewoon strijden tegen elkaar.. met bijvoorbeeld een 2000 punten leger. dan kun je voor 2000 punten aan poppetjes inzetten.. en het werkt met dobbelstenen.. maar het is nogal omslachtig om het zo 1 2 3 uit te leggen.. het is in ieder geval wel lache.. anders verwijs ik je ff door naar http://www.gamesworkshop.com daar vind je alles wat er mee te maken heeft.
het is een soort van real life schaken, elk poppetje heeft een aantal punten. je moet een leger kiezen, en dan ga je gewoon strijden tegen elkaar.. met bijvoorbeeld een 2000 punten leger. dan kun je voor 2000 punten aan poppetjes inzetten.. en het werkt met dobbelstenen.. maar het is nogal omslachtig om het zo 1 2 3 uit te leggen.. het is in ieder geval wel lache.. anders verwijs ik je ff door naar http://www.gamesworkshop.com daar vind je alles wat er mee te maken heeft.
ik heb warhammer gespeeld old style met knights maar is er niemand die warhammer 40.000 op pc hebben gespeeld zo nee kom dan mij een demo ophalen zie je mooi strategie spel
Verwijderd
hebbie een link ofzo!? ff kijken wat het inhoud.. maar ik dacht dat het een beetje lelijk was ofzo.. Marines die evengroot als tankjes waren..
Warhammer 40k staat op de Underdogs site.
Pagina: 1