het bericht van een topicstarter is toch wel het eerste dat gelezen word, dus om het nou te quoten vind ik eigelijk al overdreven, tenzij het meerdere pagina's zijn of een aantal zijn off-topic bezig geweest. Het valt mij op dat soms al bij de eerste replay de topicstarter gequote wordt, zoals bij [topic='442475']. ik vind dit dus volstrekt onnodig en vervuiling van het forum en het help niet aan bij de leesbaarheid van het topic. ik kan het trouwens niet in de regels vinden, maar vind dat het er wel in zou moeten staan.
En vervolgens doe je het zelfOp maandag 18 maart 2002 12:04 schreef raoul het volgende:
[..]
Verwijderd
ik vind het wel gemakkelijk als je antwoord geeft op een specifiek deel van zijn vraag, of voor als er anderen sneller reageren dan jij.
Maar met korte vragen is het vrij nutteloos meestal, maar die scrollen weer zo weg
Maar met korte vragen is het vrij nutteloos meestal, maar die scrollen weer zo weg
Verwijderd
Vind het wel handig als hij meerdere dingen aan de orde stelt die stuk voor stuk worden beantwoord. Wat ik wel nutteloos vindt, is een erg lang bericht quoten om die van 1 regel commentaar te voorzien.
het gaat mij er om, dat sommige mensen bij de eerste reply, dus gelijk na de tekst van de topic starter of na een aantal reply's de hele tekst van de topicstarter qouten, vind ik gewoon irritant.
Een hele lap tekst quoten en dan eronder zetten "Doet een ander OS het wel :?"* is idd irritant...
* om maar ff wat te noemen
Als het maar een kleine quote is hindert het mij niet
En als iemand er stap voor stap op ingaat natuurlijk helemaal niet
* om maar ff wat te noemen
Als het maar een kleine quote is hindert het mij niet
En als iemand er stap voor stap op ingaat natuurlijk helemaal niet
Verwijderd
Het kan idd nogal nutteloos zijn, maar om er nou gelijk een policy van te maken, is ook een beetje overdreven in mijn ogen. Zolang het incidenteel voorkomt lijkt het mij geen probleem. Ik heb er iig niet zoveel last vanOp maandag 18 maart 2002 12:16 schreef raoul het volgende:
het gaat mij er om, dat sommige mensen bij de eerste reply, dus gelijk na de tekst van de topic starter of na een aantal reply's de hele tekst van de topicstarter qouten, vind ik gewoon irritant.
Dat is sowieso irritant... Vooral als er dan maar enkele regeltjes tekst onder verschijnen.Op maandag 18 maart 2002 12:16 schreef raoul het volgende:
de hele tekst van de topicstarter qouten
Quote dan selectief en zet per deel een reactie, of laat alle irrelevante delen weg.
Btw, ik heb de 'supergrappige' reactie van Jero verwijderd...
Zulk soort dingen kan je moeilijk als regel in stellen. Want waar leg je de grens? Op zich is het geen slecht idee. Er zijn een boel gebruikers die quoten inclusief plaatjes. Dat verpest alleen maar de opmaak.
http://hawvie.deviantart.com/
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik erger mij er soms ook aan. Iemand die dan serieus een verschrikkelijk lang verhaal quote om er vervolgens "Je hebt helemaal gelijk" of zoiets eronder te zetten....
Overbodig quoten is inderdaad een nuisance. Als ik wil reageren op de post boven mij, dan vermijd ik meestal te quoten. Maar het probleem bij snellopende / net gestarte topics is dat er dan vaak al weer 10 replies tussen zitten.
Moraal: als het niet hoeft, doe het niet. Is allemaal overbodige scrollexercise.
Moraal: als het niet hoeft, doe het niet. Is allemaal overbodige scrollexercise.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Zoals al gezegd; overbodig quote is inderdaad irritant. Zeker als het een hele lap tekst is met daaronder een regeltje met "ok" ofzo
.
Maar dit is al vrij vaak aangehaald in LA, en het is niet een dusdanig probleem dat we er een regel van gaan maken. De meeste mensen snappen het wel en het valt IMO allemaal wel mee.
Als je er op gaat letten is het misschien wel irritant jah
Maar dit is al vrij vaak aangehaald in LA, en het is niet een dusdanig probleem dat we er een regel van gaan maken. De meeste mensen snappen het wel en het valt IMO allemaal wel mee.
Als je er op gaat letten is het misschien wel irritant jah
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1