Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Volgens mij is dat je breekijzer, of is die alweer uit?Op maandag 18 maart 2002 12:40 schreef Robin Vreuls het volgende:
Hmm, wat is dit voor ietsHet lijkt wel op een schaaf
Zeg ik dat ik in me aarsch kijkOp maandag 18 maart 2002 12:59 schreef Netman867 het volgende:
Volgens mij is dat je breekijzer, of is die alweer uit?
Weet ik veel waar jij je gereedschap zoekt, dat heb je er nooit bijgezegd!Op maandag 18 maart 2002 13:08 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik in me aarsch kijk![]()
Misschien maar goed ook
Gaat heel #TMF zich hier nu uitleven?
Wie zegt dat ik iets zoekOp maandag 18 maart 2002 13:16 schreef Netman867 het volgende:
Weet ik veel waar jij je gereedschap zoekt, dat heb je er nooit bijgezegd!
Misschien maar goed ook
ik verwacht nu een gigantische inkopper van Nettie
hej stiekemerd, ff snel editten terwijl ik aan het quoten benOp maandag 18 maart 2002 13:16 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jij je gereedschap zoekt, dat heb je er nooit bijgezegd!
Misschien maar goed ook
edit:
Gaat heel #TMF zich hier nu uitleven?![]()
volgens mij heb je dan best wel een grote reet als je daar je gereedschap stopt
Of je nou een schaaf of een breekijzer uit je g*t haalt...Op maandag 18 maart 2002 13:18 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets zoekDie schaaf had ik al namelijk
aha, die schaaf past daar dus ook, kijk je dan wel uit met het pakken van die schaaf, ze kijken je nogal raar aan in het ziekenhuis als je het verhaal verteltOp maandag 18 maart 2002 13:18 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets zoekDie schaaf had ik al namelijk
ik verwacht nu een gigantische inkopper van Nettie
nettie moest weer sneller zijn
KindersOp maandag 18 maart 2002 13:20 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Of je nou een schaaf of een breekijzer uit je g*t haalt...
Dat breekijzer zit in me aarsch, niet de schaaf

Dat had je er dus ook nooit bijverteld!Op maandag 18 maart 2002 13:27 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Kinders
En waarom zou een breekijzer niet kunnen gebruiken om te modden? Kan je hard mee meppen hoor, zo'n groot stuk metaal
Moet je die wel op een of andere manier weer uit je aarsch krijgen
ej, die schaaf had er ook kunnen zitten hoor.Op maandag 18 maart 2002 13:27 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Kinders
* tabaqui pakt zichzelf en denk hmm, robin zijn aarsch, lekker mijn grote vriend breekijzer gezelschap houden
* Netman768 is dan wel dislectrisch, het is nog steeds HET breekijzerlekker mijn grote vriend de breekijzer gezelschap houden [/me]
Pieter StormsOp maandag 18 maart 2002 13:29 schreef Netman867 het volgende:
Moet je die wel op een of andere manier weer uit je aarsch krijgen![]()

[url="http://Nu verwacht ik toch ALWEER een inkoppertje van Nettie :+ :P P.S. Wie dit leest is gek :D >:) :*"][/url]
breekijzer?Op maandag 18 maart 2002 13:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Pieter Storms
[url="http://Nu verwacht ik toch ALWEER een inkoppertje van Nettie :+ :P P.S. Wie dit leest is gek :D >:) :*"][/url]
Moet je dat ding natuurlijk wel schoonmaken voordat je begint, anders wordt de FP een nog grotere troepOp maandag 18 maart 2002 13:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Pieter Storms
/me rolt lachend over de grond, zoek zelf maar uit wrom
Hej halloOp maandag 18 maart 2002 13:29 schreef Tabaqui het volgende:
ej, die schaaf had er ook kunnen zitten hoor.
* Robin pakt zichzelf en denk hmm, robin zijn aarsch, lekker mijn grote vriend breekijzer gezelschap houden
Ik heb geen Oprah Winfrey aarsch
Dat heb je er OOK niet bijverteld!Op maandag 18 maart 2002 13:33 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Hej hallo
Ik heb geen Oprah Winfrey aarsch
Trouwens, zo groot is een schaaf niet, en zo'n breekijzer rost het zooitje behoorlijk uit elkaar hoor
Moet ik het nou alweer zeggenOp maandag 18 maart 2002 13:33 schreef Netman867 het volgende:
Moet je dat ding natuurlijk wel schoonmaken voordat je begint, anders wordt de FP een nog grotere troep
Ik gebruik me breekijzer niet!
nope, maar wanneer komt die schaaf dan uit je aarsch? want hij zit er al wel in als ik terug lees.Op maandag 18 maart 2002 13:35 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Moet ik het nou alweer zeggen![]()
Ik gebruik me breekijzer niet!
of zit er nog meer in? als een breekijzer past dan moet je wel een een grote aarsch hebben
Haal dan alleen die schaaf uit je aarsch, het breekijzer hoeft niet _perse_ mee!Ik gebruik me breekijzer niet!
Ik zeg ook niet dat ie in me aarsch zitOp maandag 18 maart 2002 13:36 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
nope, maar wanneer komt die schaaf dan uit je aarsch? want hij zit er al wel in als ik terug lees.
of zit er nog meer in? als een breekijzer past dan moet je wel een een grote aarsch hebben

Ik zeg ook niet dat ie in me aarsch zit![]()
Nu met aarsch-breekijzer
hier staat toch echt duidelijk dat die schaaf in jouw aarsch is gekropen* tabaqui pakt zichzelf en denk hmm, robin zijn aarsch, lekker mijn grote vriend breekijzer gezelschap houden
Kwas je lekker voor!Op maandag 18 maart 2002 13:40 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
hier staat toch echt duidelijk dat die schaaf in jouw aarsch is gekropen
IK HEB HET OVER DE SCHAAF DIE VOLGENS JULLIE IN ME AARSCH ZOU ZITTEN SAMEN MET ME BREEKIJZER MAAR DE SCHAAF ZIT NIET IN ME AARSCHOp maandag 18 maart 2002 13:39 schreef Netman867 het volgende:
![]()

nu heb ik keelpijn
Zittie in je keel? Tja, das ook dom, de kaas kan je eten, de schaaf niet!Op maandag 18 maart 2002 13:41 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
IK HEB HET OVER DE SCHAAF DIE VOLGENS JULLIE IN ME AARSCH ZOU ZITTEN SAMEN MET ME BREEKIJZER MAAR DE SCHAAF ZIT NIET IN ME AARSCH![]()
nu heb ik keelpijn
Het mag er wel staan, maar IK bepaal nog altijd wie of wat in me aarsch zit/mag komenOp maandag 18 maart 2002 13:40 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
hier staat toch echt duidelijk dat die schaaf in jouw aarsch is gekropen
Oh, dus hij zit er _Wel_Op maandag 18 maart 2002 13:42 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Het mag er wel staan, maar IK bepaal nog altijd wie of wat in me aarsch zit/mag komen
of iets/iemand andersOp maandag 18 maart 2002 13:43 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Oh, dus hij zit er _Wel_![]()

Jongens, we moeten hem helpen, hij zit in een state of denial!Nee
misschien nog een boekje erbij hoe hoe kom ik uit de ontkenningsfase?
Ziejewel, nu zitie in een depressie. Tja een schaaf in je aarsch lijkt me ook geen pretje..Ik onthoud me nu van commentenaar (uitgezonderd uitzonderingen)
nope, misschien ook maar psychiater meesturen?Op maandag 18 maart 2002 13:48 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Ziejewel, nu zitie in een depressie. Tja een schaaf in je aarsch lijkt me ook geen pretje..
hebben we die wel hier?
Om voor de aardigheid eens een stukje #tmf te quoten:
Da gaat ook vervelen...[13:39] <RobinVreuls> F5
[13:39] <Netman867> F5
[13:39] <RobinVreuls> F5
Never stop seeking what seems unobtainable...
Hm, misschien dat we eerst die schaaf er maar uit moeten laten halen.Op maandag 18 maart 2002 13:50 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
nope, misschien ook maar psychiater meesturen?
hebben we die wel hier?
* Netman768 is niet van plan dat zelf te doen! BLECH

Maar als het breekijzer nou in de weg zit?
Pazmaarop! ik houdt logs bij, en daar zit vast nog wel een stukje lasterpraat van jou bij!Op maandag 18 maart 2002 13:51 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Jongens, volgens mij nemen jullie het 'off-topic' op TMF nu wel errug letterlijk; de draad staat nog niet eens goed...
[..]
Da gaat ook vervelen...![]()
![]()
En nou weet ik nog steeds niet hoe oud je bent geworden
Blijf van me breekijzer af...Op maandag 18 maart 2002 13:51 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Jongens, volgens mij nemen jullie het 'off-topic' op TMF nu wel errug letterlijk; de draad staat nog niet eens goed...
[..]
Da gaat ook vervelen...![]()
![]()
wie zegt erdan dat hij aan je breekijzer zit?Op maandag 18 maart 2002 13:56 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Blijf van me breekijzer af...
of is korenwolf bij jouw in de buurt

Robin begint panische trekjes te vertonen.....Op maandag 18 maart 2002 13:56 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Blijf van me breekijzer af...
[edit]
Ohoh! Terminale fase (ofzo, * netman is geen echte dokter....)*** RobinVreuls is now known as RV|ZoektBreekijzer
<RV|ZoektBreekijzer> nee, niet me breekijzer!!!!!!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nou, we hebben het draadje behoorlijk omhooggeschopt, dus nu zal er wel wat aandacht voor ontstaan.Op maandag 18 maart 2002 14:25 schreef botoo het volgende:
en hoe gaat het nu met het X-box draadje heren?
als die gekken hier
OT:
Korenwolf nog langs deze weg gefeliciteerd
Dat er nog vele jaren mogen volgen.
ps: iemand nog een schaaft nodig
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
[list]
• heeft het XboX draadje bijgeschaafd, maar heeft bij het doorlezen van de draad na een weekendje Disneyland nog niet het gevoel dat hij thuis is.
• feliciteert * Thor met zijn verjaardag.
• duwt een, in het draadje onder punt één, gevonden bloederig breekijzer, met behulp van zijn toch voorhande zijnde schaaf, met veel kracht verder in de lichaamsopening waar hij uitsteekt.
[/list]
En dat in deze volgorde uiteraard, om niet met de OT mores in het TMF te breken.
Leuke manier van onbijten hebben ze daar heOp maandag 18 maart 2002 19:09 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX :
[list]
• heeft het XboX draadje bijgeschaafd, maar heeft bij het doorlezen van de draad na een weekendje Disneyland nog niet het gevoel dat hij thuis is.
[/list]
* Beaves feliciteert Thor ook.Op maandag 18 maart 2002 19:09 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX :
[list]
• feliciteert * Thor met zijn verjaardag.
[/list]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Op maandag 18 maart 2002 19:09 schreef KexDaFlex het volgende:
En ook jullie blijven van me breekijzer afOp maandag 18 maart 2002 22:31 schreef Beaves het volgende:

Wie zegt dat ik dat vieze stink ding wil hebbenOp maandag 18 maart 2002 22:44 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
[..]
En ook jullie blijven van me breekijzer af![]()
[url="http://Dit blijft gewoon leuk :+"][/url]
Ik kijk Pieter wel een keer lief aan voor een eigen exemplaar
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Is het een gouwe breekijzer?En ook jullie blijven van me breekijzer af
of zit ie gewoon lekker?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Zie sigOp maandag 18 maart 2002 23:00 schreef Spice het volgende:
Is het een gouwe breekijzer?
of zit ie gewoon lekker?
oeps nix gezegd, ik zal er gelijk over ophouden. Breekijzer fetisjist past mooi in het rijtje van: jip- en janneke fetisjist, dronken pompoenen fetisjist, metaal fetisjist en tenslotte volvo-fetisjistZie sig
Spice is erg open minded en wenst het breekijzer & Robin een aangename tijd toe.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
* Felicia vraagt zich wel af wanneer Robin nou eens in de gaten krijgt dat dat breek ijzer bedoeld is voor oprekken ipv plezier
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
hmm, ff open deur inschoppen.Op maandag 18 maart 2002 23:58 schreef wauske het volgende:
Ik kwam, ik zag en ik heb gemod
* Felicia vraagt zich wel af wanneer Robin nou eens in de gaten krijgt dat dat breek ijzer bedoeld is voor oprekken ipv plezier![]()
![]()
zijn breekijzer is toch ook gebruikt om iets op te rekken
* tabaqui feliciteert korenwolf ook nog ff met zijn verjaardag
* Renegade komt weer eens als mosterd na de maaltijd, en dat terwijl na dit draadje een maaltijd wel het laatste is waar ik aan denk
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter