Toon posts:

Internet PC voor vakantiegangers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een site waar je een pc kunt kopen voor de mensen hier op het park zodat ze kunnen internetten. Dus als ze er geld ingooien dat ze een bepaalde tijd kunnen internetten en e-mailen. Ik heb hier eerder als eens een topic op geplaatst maar er reageerde niemand op dus ik hoop dat iemand een site weet en niet dat iemand komt van bouw zelf zo'n pc met een geldsysteem.
Greetz

Verwijderd

Topicstarter
iemand aub? er moet iemand toch wel een site voor internet pc's weten?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ff bellen met de bieb in Tegelen (niet zover van je vandaan!)

* zwahiel woont in Tegelen!

Die hadden of hebben een systeem met een geld ding waar je 1 piek in stopte en dan kon je voor een bepaalde tijd internetten, als het geld op was werd de verbinding ook verbroken! :)

Best handig!

Gewoon ff bellen, ik denk wel dat die je verder kunnen helpen!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand een site er zijn toch wel mensen die in bedrijven werken waar ze zo'n pc hebben Kan iemand mij helpen?

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
tsjongejonge... waarom moet je nou per se een site hebben?

Zoals al boven aangekondigd.. je kan toch iemand bellen als je wat wilt weten? Ook in je eerdere topic is al verwezen naar KPN / Primafoon etc. Er schijnen imacs te zijn die het kunnen...

Duss... je hebt wat te doen

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 12:18 schreef lommerbergen het volgende:
weet echt niemand een site er zijn toch wel mensen die in bedrijven werken waar ze zo'n pc hebben Kan iemand mij helpen?
Ik had in Spanje een pc gezien die automatisch op de screensaver ging als het geld op was, geld erin en hij kon weer :)
Ik weet niet 1,2,3 waar je zo een bedrijf kan vinden.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 18 maart 2002 12:26 schreef FoRzA het volgende:

[..]

Ik had in Spanje een pc gezien die automatisch op de screensaver ging als het geld op was, geld erin en hij kon weer :)
Ik weet niet 1,2,3 waar je zo een bedrijf kan vinden.
whehehe

ook in spanje

zoon gelg aparaatje die de spanning verbrak van de monitor als de tyd(geld) op was.. :P das was simpel ik heb gewoon ff die 2 stekkers los gehaald (die ook achter in je pc voeding moeten) en zo doorgelust.. echt simpel dus.. en zo dus lekker zitten te interpretten :)

...btw spaanse taal op die pc S*CKED :r

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 12:36 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

whehehe

ook in spanje

zoon gelg aparaatje die de spanning verbrak van de monitor als de tyd(geld) op was.. :P das was simpel ik heb gewoon ff die 2 stekkers los gehaald (die ook achter in je pc voeding moeten) en zo doorgelust.. echt simpel dus.. en zo dus lekker zitten te interpretten :)

...btw spaanse taal op die pc S*CKED :r
Of ze verwijderen de snelkoppeling naar windows verkenner :+ denken ze dat je de hd niet meer kan bekijken :P
Pagina: 1