Photoshop manual

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:29
Nu ga ik waarschijnlijk een heleboel reacties krijgen dat ik de search moet gebruiken of google...Heb ik in ieder geval gedaan dus even een wanhopige poging:

Ik vind massa's tutorials enzovoort, sommige met de acties bij en welke tools je moet gebruiken andere dan weer niet, het wordt me niet echt duidelijk hoe ik ermee moet werken hoewel ik er wel in slaag van sommige tutorials na te doen.

Nu is mijn vraag: weet iemand ergens een site of zo waar echt stap voor stap uitgelegd wordt hoe je ermee leert te werken?

het antwoordt "koop een boekje" wil ik als laatste alternatief houden :)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Denk dat je nu een antwoord krijg met de tutorials die je zelf al gevonden hebt.

Ik heb het ook geleerd met die sites dus meot jouw dat ook lukken.

www.photoshopcafe.com staan in igg heel veel links naar tutorial sites.

There is no art to find the minds construction in the face

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Ik zou persoonlijk zeggen gebruik gewoon het boek wat je bij je pakket hebt gekregen, staat in principe alles uitgelegd. Daarna weet je hoe Photoshop werkt en kan je verder online tutorials volgen hoe je bepaalde andere dingen kan doen die niet in de manual staan.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Ik zou persoonlijk zeggen gebruik gewoon het boek wat je bij je pakket hebt gekregen, staat in principe alles uitgelegd.
Op de een of andere manier 'voel' ik dat deze meneer geen pakketje heeft gekocht! :+

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie heeft zomaar het gevoel dat deze persoon geen 'boek' bij z'n 'pakket' heeft gekregen >:)

Stop uploading passwords to Github!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Op maandag 18 maart 2002 11:09 schreef daxx909 het volgende:

[..]

Op de een of andere manier 'voel' ik dat deze meneer geen pakketje heeft gekocht! :+
Op maandag 18 maart 2002 11:09 schreef papa_eend het volgende:
* SchizoDuckie heeft zomaar het gevoel dat deze persoon geen 'boek' bij z'n 'pakket' heeft gekregen >:)
LOL @ Great minds think alike >:)

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Je kan ook gewoon dan een boek in de winkel halen (wel KOPEN dus) en daar staan ook superveel dingen in. En dan kan je ter uitbreiding nog wel internet raadplegen maar met sommige boeken weet je ook al superveel dingen hoor

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 11:12 schreef Blokkie het volgende:
Je kan ook gewoon dan een boek in de winkel halen (wel KOPEN dus) en daar staan ook superveel dingen in. En dan kan je ter uitbreiding nog wel internet raadplegen maar met sommige boeken weet je ook al superveel dingen hoor
titels = ervaing plz :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verwijderd

Ik ken zelf geen titels, maar ken wel een gozer die eerst dat boek had doorgelezen en die maakte al supermooie dingen, dus mijn ervaring is die gozer :P

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 14:50

Copyman

Dode muis

Zoek bij google eens op photoshop 6 bible.pdf ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 11:21 schreef Copyman het volgende:
Zoek bij google eens op photoshop 6 bible.pdf ;)
eigenlijk bedoel ik meer een koopboek..
zon dikke pil waarin je easy kan lezen zonder te moeten scrollen en klote...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:04

Pelle

🚴‍♂️

Ooit wel eens aan de F1-knop gedacht?

[url="http://C:\Program Files\Adobe\Photoshop 6.0\Help\Help.htm"]C:\Program Files\Adobe\Photoshop 6.0\Help\Help.htm[/url] :z

/edit
Link werkt niet, maar dat ligt aan topix.. ff het http:// ervoor vandaan slopen

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 18 maart 2002 10:52 schreef Ligone het volgende:
het antwoordt "koop een boekje" wil ik als laatste alternatief houden :)
Bij deze dan. Koop een boek. Ga lekker eens naar buiten, kijk uit voor frisse lucht.. en blader eens door wat boeken in een boekhandel.

Programma's leer je niet van tutorials en omdat je van on-screen-pdf's doorbladeren ook niet vrolijker wordt, koop gewoon een boek. Wat voor jou een goed boek is moet je voor jezelf bepalen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.