Draai nooit je pc op zijn kant terwijl je pc aanstaat, om te beginnen vind je HD het niet al te fijn, maar bij mij draaide mijn cd rom net op 50x..... Je kan je niet voorstellen wat voor klap het geeft, gelukkig doet hij het nog wel, alleen is het CD-tje ernstig verkloot... Het is jammer dat ik geen webcam of digitale camera heb, je zou je rot lachen....... (Overigens voor de mensen tegen illegale troep, een overwinning, weer een illegale cd minder, gefeliciteerd
)
Gecondoleert. Maar ok wel een beetje (heel erg) dom bezig
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
wie kantelt z'n pc nou ook als ie aan staat?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ehm ik....
Was overigens omdat ik wel eens wilde weten waar die herrie vandaan kwam, en moest ff het stekkertje van een koeler eruit trekken, en dat ging op zijn kant makkelijker.....
Verwijderd
Ik, om m'n Audigy er on de fly uit te halenOp maandag 18 maart 2002 10:26 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
En ja dat werkt jah
Zeker geld over? Zou ik dus nooit doen, comp aan en in de kast "rommelen".Op maandag 18 maart 2002 10:30 schreef Flipke het volgende:
[..]
Ik, om m'n Audigy er on de fly uit te halen
En ja dat werkt jah
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Als je je cd-rom niet aan hebt staan (en natuurlijk je brander, want dan vern**k je je cd's natuurlijk ook als je ze brandt
), kan je je pc wel kantelen, als je t maar voorzichtig doet he. Niet te hard neerleggen, want dan gaat je HD protesteren en dat vind je niet leuk, geloof mij
Serieus?Op maandag 18 maart 2002 10:30 schreef Flipke het volgende:
[..]
Ik, om m'n Audigy er on de fly uit te halen
En ja dat werkt jah
Verwijderd
Da's niet waar, bij de meeste cd- of dvd-roms liggen ze nog vrij los, vooral aan de zijkanten, hij ligt dan tussen schuin opstaande randjes en daar kan hij dan makkelijk door gaan verschuiven (schuin naarboven dus)Op maandag 18 maart 2002 10:32 schreef Gordijnstok het volgende:
Waarom zou dat niet kunnenDe CD wordt zodra die in de speler zit toch goed vastgeklemd
Het probleem is meer de middelpunt vliegende kracht, dat ding draait zo hard en daardoor komen er krachten op te staan die hem in zijn stand houden, op het moment dat je hem gaat kantelen, werk je tegen die krachten in, en protesteert het zaakie, overigens moet het wel kunnen als je het heel langzaam doet, maar snel is niet aan te raden....
er is zo veel hot swappable 
ff denken m'n asus f7700 deluxe geforce 1
lag ineens beetje scheef uit z'n slot
m'n voodoo3 200 pci ook:P
uhm 3com netwerk adapters, kunnen ook gewisseld worden on the fly (als je er meer dan een hebt natuurlijk)
floppy drives
hdd's (maxtor 60.4 gb ata 100) kun je gewoon los halen, zolang je maar niet die schijf daarna aanspreekt.
en uhm allerlei rotzooi zols fans en stekkertjes (voor reset/power/leds) zijn ook allemaal goed te doen
en dan allemaal getest op verschillende slotA en socket A mobo's
alleen m'n asus k7m blies z'n fan cirquit op toen ik een extra fan aansloot
uhm 3com netwerk adapters, kunnen ook gewisseld worden on the fly (als je er meer dan een hebt natuurlijk)
floppy drives
hdd's (maxtor 60.4 gb ata 100) kun je gewoon los halen, zolang je maar niet die schijf daarna aanspreekt.
en uhm allerlei rotzooi zols fans en stekkertjes (voor reset/power/leds) zijn ook allemaal goed te doen
openkat.nl al gezien?
Nou, dan is het wel een bud-speler, AFAIK zitten cd-roms/cd's vastgeklemd...Op maandag 18 maart 2002 10:35 schreef Blokkie het volgende:
[..]
Da's niet waar, bij de meeste cd- of dvd-roms liggen ze nog vrij los, vooral aan de zijkanten, hij ligt dan tussen schuin opstaande randjes en daar kan hij dan makkelijk door gaan verschuiven (schuin naarboven dus)
Deze mogen dus niet gaan rammelen als je ze omdraait, tijdens het werken (lees/schrijffouten niet geteld)...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
lijkt me een brakke cdrom speler als dat gebeurd...
ik ren ook met mijn laptop rond als er een cd (of harddisk) inzit!
ik ren ook met mijn laptop rond als er een cd (of harddisk) inzit!
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
duh, dan raakt t circuit overbelast, omdat de voeding teveel stroom erdoorheen jaagt danOp maandag 18 maart 2002 10:41 schreef killercow het volgende:
Maar ook als hij met 50x ronddraait, keer je laptop dan maar eens ff om...... Eigen risico overigens....
Verwijderd
Op dit principe berust de werking van de gyroscoop.Op maandag 18 maart 2002 10:38 schreef X101X het volgende:
Het probleem is meer de middelpunt vliegende kracht, dat ding draait zo hard en daardoor komen er krachten op te staan die hem in zijn stand houden, op het moment dat je hem gaat kantelen, werk je tegen die krachten in, en protesteert het zaakie, overigens moet het wel kunnen als je het heel langzaam doet, maar snel is niet aan te raden....
Door het sneldraaien van het wieltje, blijft het in positie.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar kon ff niet meer op het woordje gyroscoop komen.....Op maandag 18 maart 2002 10:45 schreef jero het volgende:
[..]
Op dit principe berust de werking van de gyroscoop.
Jij bent flex bezig....Op maandag 18 maart 2002 10:41 schreef killercow het volgende:
er is zo veel hot swappable
floppy drives
Weer een nieuwe test... is niet hot-swappable toch hot- swappable...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
mijn kast draai ik ook continu.. mijn cd-rom kan niet op zijn kant lezen, mijn brander wel (en branden)...
en ik had een Nvidia Vanta LT, die was niet hot swappable! zag een vonkje, en toen was het gedaan.. nog een keer goedsolderen..
en ik had een Nvidia Vanta LT, die was niet hot swappable! zag een vonkje, en toen was het gedaan.. nog een keer goedsolderen..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ik heb net ff gekeken, en branden lukt inderdaad wel, en de rest van mijn processen gaan ook perfect door, alleen mijn dvd-rom-speler gaat niet zo lekker, die gaat nogal haperen, maar me cd blijft wel intact, dus hij gaat niet kapot, dus je hebt inderdaad wel een brakke cdrom-speler als dat zo gebeurt (had voor de zekerheid maar een gekopieerd cd-tje gebruikt
)
gaat anders voorlopig bij mijn nog altijd goed.comp aan en in de kast "rommelen".
moet alleen voorzichtig zijn
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Gecondoleerd! (p.s. niet elke gekopieerde cd is illegaalOp maandag 18 maart 2002 10:21 schreef X101X het volgende:
(Overigens voor de mensen tegen illegale troep, een overwinning, weer een illegale cd minder, gefeliciteerd)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Dat is inderdaad geen slim idee, dan kan je hem door laten branden en bovendien als je de fan aansluit kan dat alles zo ongeveer opblazen en dan word je echt niet blijOp maandag 18 maart 2002 10:56 schreef Enfermidade het volgende:
tja, ik doe altijd de koeler vervangen als ik me pc al aan heb staan.
lekker slim.
Gyroscoop blijft niet in zijn positie... Zijn hoekmoment blijft dezelfde kant uit wijzen!! Heel belangrijk verschilOp maandag 18 maart 2002 10:45 schreef jero het volgende:
[..]
Op dit principe berust de werking van de gyroscoop.
Used to be Down Under... Foto gallery
gyroscoop
een sneldraaiend lichaam (tol, rotor) dat zodanig is opgehangen dat de tolas zelf kan draaien om één of twee assen loodrecht daarop. Wanneer een gyroscoop met twee graden van vrijheid in een schip of vliegtuig wordt opgesteld, zal de tolas haar stand in de ruimte behouden (gyroscopische traagheid) onafhankelijk van standveranderingen van het voertuig.
een sneldraaiend lichaam (tol, rotor) dat zodanig is opgehangen dat de tolas zelf kan draaien om één of twee assen loodrecht daarop. Wanneer een gyroscoop met twee graden van vrijheid in een schip of vliegtuig wordt opgesteld, zal de tolas haar stand in de ruimte behouden (gyroscopische traagheid) onafhankelijk van standveranderingen van het voertuig.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Leg eens ff uit, je hebt 5 koelers in je pc zitten (Voeding, processor, videokaart, 2 in kast) en je pc maakt nogal herrie, dan wil je er toch achter welke zoveel herrie maakt.... Dus kom op laten we slim zijn, we zetten hem ff uit, goh wat issie stil.......Op maandag 18 maart 2002 10:56 schreef Enfermidade het volgende:
tja, ik doe altijd de koeler vervangen als ik me pc al aan heb staan.
lekker slim.
Verwijderd
Hangt er vanaf wat je onder positie verstaatOp maandag 18 maart 2002 11:02 schreef PrinsEdje80 het volgende:
[..]
Gyroscoop blijft niet in zijn positie... Zijn hoekmoment blijft dezelfde kant uit wijzen!! Heel belangrijk verschil
Verwijderd
Ik heb zown idee dat hij de processorkoeler bedoelt of een andere fan die op zijn mobo is aangeslotenOp maandag 18 maart 2002 11:12 schreef X101X het volgende:
[..]
Leg eens ff uit, je hebt 5 koelers in je pc zitten (Voeding, processor, videokaart, 2 in kast) en je pc maakt nogal herrie, dan wil je er toch achter welke zoveel herrie maakt.... Dus kom op laten we slim zijn, we zetten hem ff uit, goh wat issie stil.......
Dan zet je de PC toch uit, sluit je een andere koeler aan en kijk je of je PC dan nog zo'n lawaai maaktOp maandag 18 maart 2002 11:12 schreef X101X het volgende:
[..]
Leg eens ff uit, je hebt 5 koelers in je pc zitten (Voeding, processor, videokaart, 2 in kast) en je pc maakt nogal herrie, dan wil je er toch achter welke zoveel herrie maakt.... Dus kom op laten we slim zijn, we zetten hem ff uit, goh wat issie stil.......
(eigenlijk zou ik het ook gewoon doen terwijl de PC aan staat hoor, maar volgens mij i eerst de PC uit doen een beter en veiligere manier
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
IK .. alleen dan zonder CD erinOp maandag 18 maart 2002 10:26 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Verwijderd
Ja, dit bedoel ik onder andere, bovendien kan je zelf ook nog een oplazer krijgen als je gaat klooien met de pc aan
Dat is gewoon de oplossing, eerst ff cd's eruit halen.....
En ging dus alleen om de fans, ik bedoel, weet niet hoe jij stekkers van je fans eruit trekt, maar normaal zit ik dan niet mijn handen in mijn voeding..... (Nee, die fan van de voeding was het niet, dat had ik al op andere manier geprobeert)
Nee, was niet zo erg als op foto, maar zaten een aantal diepe groeven in CD-tje.......
En ging dus alleen om de fans, ik bedoel, weet niet hoe jij stekkers van je fans eruit trekt, maar normaal zit ik dan niet mijn handen in mijn voeding..... (Nee, die fan van de voeding was het niet, dat had ik al op andere manier geprobeert)
Nee, was niet zo erg als op foto, maar zaten een aantal diepe groeven in CD-tje.......
Verwijderd
Is een fabel. Hedendaagse schijven kunnen dat rustig hebbenOp maandag 18 maart 2002 10:21 schreef X101X het volgende:
Draai nooit je pc op zijn kant terwijl je pc aanstaat, om te beginnen vind je HD het niet al te fijn
Verwijderd
Toch niet hoor. Ze kunnen het wel hebben om gekanteld te draaien, maar je pc kantelen terwijl die draait is voor je harde schijf nog steeds niet goed, komt allemaal ellende vanOp maandag 18 maart 2002 13:00 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
[..]
Is een fabel. Hedendaagse schijven kunnen dat rustig hebben
Verwijderd
Wat een geinig topic, maar idd cd-roms willen nog wel eens gaan slingeren bij kantelen. HD geen last van. Niet stoten natuurlijk.
En er zijn heel wat dingen 'hot-swapable'.
En er zijn heel wat dingen 'hot-swapable'.
Het BIOS op je moederbord is bijvoorbeeld hot swapable, als ie tenminste niet vast gesoldeerd is natuurlijk
je hd heeft hier dus echt GEEN last van
ooit slimline torens gezien waar de hardeschijf in de breedte in zit
in veel servers zitten ze ook op hun kant dus dit maakt echt geen ruk uit
Verwijderd
Je HD heeft geen last van het op z'n kant draaien, zolang hij maar gewoon zo blijft staan alstie aanstaat. Je HD kan gewoon niet tegen het kantelen van je kast alstie aanstaat.Op maandag 18 maart 2002 20:08 schreef epsilon het volgende:
je hd heeft hier dus echt GEEN last van
Verwijderd
ik heb zo'n idee dat ik gewoon duidelijk wou maken dat het gewoon goed stom is om met power op je pc iets eraf te halenOp maandag 18 maart 2002 11:14 schreef Blokkie het volgende:
[..]
Ik heb zown idee dat hij de processorkoeler bedoelt of een andere fan die op zijn mobo is aangesloten
Verwijderd
Ik had ooit een 1 GB hardeschijf in een tijdperk lang geleden, toen ik em - nog geen eens zooo hard - had laten vallen zater er opeens 512 MB bad blocks op
.
Genoeg HK-style geklets
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()