Juist ja, 15 MEI pas, 't is nog maar maart hoor!Op maandag 18 maart 2002 09:42 schreef breko het volgende:
Zie onderwerp. Op 15 mei zijn de 2e-kamerverkiezingen, dat lijkt me iets interessanter dan huisdieren.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Lijkt me een goed idee, MORE POLITICS! 
Maar dat zal wel pas in mei komen, anders moet je anderhalve maand lang dat forum houden (verkiezingen 15 mei), of je moet hem dan 2 maanden houden en dan klopt dat weer niet met de policy
wmb mag hij er rustig anderhalve maand (of 2) zitten overigens...
Maar dat zal wel pas in mei komen, anders moet je anderhalve maand lang dat forum houden (verkiezingen 15 mei), of je moet hem dan 2 maanden houden en dan klopt dat weer niet met de policy
wmb mag hij er rustig anderhalve maand (of 2) zitten overigens...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Politiek stond al in de queue voor het thema forum.
Voor de maand mei mag ik aannemen 
Of laten jullie dat thema al in april ingaan ?
PC-Specs
IMHO liever helemaal nietOp maandag 18 maart 2002 10:21 schreef brammus het volgende:
Voor de maand mei mag ik aannemen
PimF komt me nu al me strot uit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan kom je toch gewoon niet in het thema forum zolang het thema politiek is?Op maandag 18 maart 2002 11:01 schreef Traag het volgende:
[..]
IMHO liever helemaal niet
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Maar dat levert weer probs op voor de fanatieke "Active-Topics"-GoTterOp maandag 18 maart 2002 11:03 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon niet in het thema forum zolang het thema politiek is?
[off-topic]
Ik hoop dan ook, dat je bij de volgende forum-software kan kiezen (aan/af-vinken) welke sub-fora je in je AT-lijst kan zien...
[/off-topic]
PC-Specs
Er is meer in de wereld dan alleen Pim FortuynOp maandag 18 maart 2002 11:01 schreef Traag het volgende:
[..]
IMHO liever helemaal niet
Je hebt GEEEEEEEEEEEEEEN idee hoe blij me dat maaktOp maandag 18 maart 2002 11:49 schreef MAZZA het volgende:
Er is meer in de wereld dan alleen Pim Fortuyn
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
mensen,
[topic=441259/1/100]
OOK in LA kan het voorkomen dat het al eens eerder gemeld is
[topic=441259/1/100]
OOK in LA kan het voorkomen dat het al eens eerder gemeld is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()