Flikkerende multi-monitor setup....

Pagina: 1
Acties:

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een vraagje..

Ik heb 2 monitoren in een dual setup. Maar nu heb ik het probleem dat als ik ze op de dezelfde refresh-rate zet dat ze dan allebei een van boven naar beneden bewegende streep laten zien. Dit is heel irritant.

Als ik ze allebei op een andere refresh-rate zet dan is de streep weg maar dan beginnen de monitoren allebei te flikkeren aan de kant waar ze tegen elkaar aan staan

Weet iemand hier misschien een oplossing voor...

Ik zou diegene heeel erg dankbaar zijn :D

Alvast bedankt....

Mzzl

Verwijderd

Er zal niks anders op zitten dan de schermen wat verder uit elkaar te zetten.

Of er iets van een plaat tussen zetten...

Heb hetzelde een heel klein beetje, maar stoor me er niet echt aan.

• Renetjuh
  • Niet online
Mmmm, is dat echt de enige oplossing???

Dat zou wel heeeeel lelijk zijn zeg :r

Bedankt toeT, maar heeft er iemand misschien nog een andere oplossing???

ALvast bedankt...

Mzzl

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Je kan ook beide monitoren op een hogere refresh rate

zetten. Ik had hetzelfde toen beide monitoren op 60 Hz

draaiden, maar toen ze allebei op 85Hz draaiden waren alle

strepen/flikkeringen weg

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb het zelfde probleem op 75Hz. monitor kan alleen niet een hogere refreshrate met deze resolutie. ik heb gewoon een dunne aluminium plaat tussen de monitoren staan en dat lost het probleem helemaal op.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Renetjuh
  • Niet online
Nou, dan ga ik dat toch maar eens proberen..

Ik hoop dat het werkt. :)

Bedankt voor de reacties.

Mzzl

Verwijderd

Het is sowieso verstandig je beelschermen op hun hoogste refresh rate te zetten,...

heb je veel "rustiger" beeld.

• Renetjuh
  • Niet online
Dat heb ik al gedaan. Ik heb ze nu allebei op 85 Hz staan maar het probleem blijft gewoon :(

Verwijderd

Ik heb er ook last van, en ik heb ze op een verschillende refreshrate gezet. De ene op 75 de andere op 70. Toen was het ook weg.

• Renetjuh
  • Niet online
Ik heb ze beide ingesteld op 85 Hz en dan beginnen ze allebei te knipperen aan de kant waar ze tegen elkaar staan :'(

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Da's interferentie waar je nix aan kan doen. Niet tegen elkaar aanzetten is de enige oplossing. Of je moet ergens een loden plaat hebben staan die je ertussen zet :)

Daarbij vind ik het zelf veel mooier als ze juist niet tegen elkaar aan staan. Je hoofdmonitor staat dan recht voor je neus, en een secundaire monitor links of rechts daarvan, schuin naar jou toe gedraaid. Maar da's mijn mening. Kheb hier 4 monitoren op m'n bureau staan, het zou geen gezicht zijn als die allemaal stijf tegen elkaar zouden staan :)

• Renetjuh
  • Niet online
Tja, maar het probleem is dat mijn applicatie op de linkermonitor verder loopt in de rechste monitor dus ik moet ze wel naast elkaar zetten ;)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 13:40 schreef Renetjuh het volgende:
Tja, maar het probleem is dat mijn applicatie op de linkermonitor verder loopt in de rechste monitor dus ik moet ze wel naast elkaar zetten ;)
Sjesus , wat draai je dan man? :)

Maaruh ik zou toch es gaan zoeken voor een dunne alu- plaat. Die de interferentie tegen houd.

• Renetjuh
  • Niet online
Ik draai Cubase en daar heb je dus echt wel veel ruimte voor nodig *D

Ik ga het wel eens proberen met een plaat, maar ik vroeg me af of iemand anders nog een andere oplossing had misschien
Pagina: 1