Toon posts:

Keuze printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er aan om een nieuwe printer aan te schaffen. Nu wil ik graag berekenen welke printer voor mij het voordeligste is.

Weet iemand hoeveel paginas er met een inkjet cartridge geprint kan worden en hoeveel met de toner van een normale laserjet printer.Ik ga dan uit van alleen tekst printen. Geen foto's en andere rare dingen.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je alleen tekst uitprint, dan kan je altijd beter een laserprinter nemen.

Meestal staat op de site van de printer-fabrikant hoeveel z/w pagina je kan printen met een cartridge.

They made me do it.

Verwijderd

Wat voor printer (merk) denk je dan te kopen? Toner is voor zwart wit pagina's text natuurlijk onverslaanbaar, daar komt een inktjet nog niet eens bij in de buurt.

Wel is het dan zo dat je dat ding (laserpr) niet op/in je kamer/huiskamer wil hebben, ook al zijn ze veel verbeterd de laatste jaren, ozonnen en herrie maken doen ze imho toch nogsteeds wel een beetje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet nagedacht over een merk. Merk maakt mij nix uit. Ik wil alleen weten hoeveel pagina's geprint kan worden voordat een refill noodzakelijk is. Dan kan ik berekenen, gezien de afschrijving, aantal pagina's per maand en papierkosten, welke printer geschikt is voor mij :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op maandag 18 maart 2002 09:24 schreef Flipke het volgende:
Wat voor printer (merk) denk je dan te kopen? Toner is voor zwart wit pagina's text natuurlijk onverslaanbaar, daar komt een inktjet nog niet eens bij in de buurt.

Wel is het dan zo dat je dat ding (laserpr) niet op/in je kamer/huiskamer wil hebben, ook al zijn ze veel verbeterd de laatste jaren, ozonnen en herrie maken doen ze imho toch nogsteeds wel een beetje ;)
offtopic:
Dat valt hardstikke mee. Hier op mijn school hebben ze zo'n ding staan en hij doet gewoon "zoeff".

Beter is de Laserjet :) die print nog sneller ook. :) maar dat is dan alleen voor tekst.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Op maandag 18 maart 2002 09:24 schreef Flipke het volgende:
... ozonnen en herrie maken doen ze imho toch nogsteeds wel een beetje ;)
Mwa, wij hebben hier genoeg laserprinters op school (HP 2200) en die dingen zijn redelijk stil.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1