HuH??? [Hdd's Trouble]

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 11:14
dit is echt te vaag

sys zie sig
ik probeer data van mijn barracuda4 naar barracuda2, partitie h naar f, te kopieren, het is 50mb, maar na 10 sec gaat de hdd waar het naar toe wordt gekopiert, de barracuda2 (waar WinXP op staat), heel vaag doen!!

hij blijft achter elkaar de zelfde geluidjes maken, iets van tiktiktik.............tiktiktik..............tiktiktik

ik reseten, maar geluid gaat door, dan gaat hij hdd scannen (bios), en hij herkent de hdd (barracuda2, die geluidjes maakt, niet meer)
uit zetten, aanzetten, probleem opgelost, maar data nog niet verplaatst, ik data weer verplaatsten, en weer dit probleem

ik heb al norton virus en the cleaner gerunned, maar niks gevonden

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Doe eens een volledige scan met Scandisk, kijken of er BAD-Sectors opzitten, je hebt kans dat dat het geval of je HD is deels gecrashed...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Verwijderd

Ik heb ook het idee dat er iets met je HD aan de hand is, hij blijft dan echt hangen, dus ik zou hem ff goed scannen, want hij hoort gewoon alles te kopieren

• mad_dog
oooohhhhhhhhhhoooooo......dat gaat niet goed dan, want staat echt veel shit op die niet kwijt mag.....
damn

sgoed, doe ik ff,thx, kan het beter nu uitvinden dan straks

• mad_dog
ohja, scandisk ofzow met win XP...
waar te vinden, ik heb proffesional

• mad_dog
ik heb het al gevonden :)

• mad_dog
4 achter elkaar

ik heb net gescanned, maar niks gevonden.......
dus dat is het niet, lijkt me, nog een ander idee?
(deze computer, rechter klik HDD, properties, tools, scan en dan aanvinken dat hij scant op bad sectors)
Pagina: 1