17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
PIN2 is zover ik weet uitgezet door BEN.
Ps. [IT]?
Ps. [IT]?
PIN2 is niet alleen door Ben uitgeschakeld. voor zover ik weet is er geen enkele telecom-aanbieder in NL die PIN2 aan heeft staan....
met een abbo heb je geen beltegoed, als je je resterende belminuten wilt weten kijk je op de rekening
Met mn KPN Prepaid had ik PIN2, en Telfort Prepaid heeft dat ook dacht ik.Op maandag 18 maart 2002 08:51 schreef jwbagger het volgende:
PIN2 is niet alleen door Ben uitgeschakeld. voor zover ik weet is er geen enkele telecom-aanbieder in NL die PIN2 aan heeft staan....
mjah nu je het zegt, kan iemand deze even moven naar ITOp maandag 18 maart 2002 08:50 schreef Erazzzer het volgende:
PIN2 is zover ik weet uitgezet door BEN.
Ps. [IT]?
ah ok, gaat dat zo, lijkt me niet echt makkelijk namelijk, als ik ter plekke wil weten hoeveel minuten ik nog kan bellenOp maandag 18 maart 2002 08:52 schreef Aikon het volgende:
met een abbo heb je geen beltegoed, als je je resterende belminuten wilt weten kijk je op de rekening
Op de ben online site (www.benonline.nl) wordt het aangegeven, maar dat wordt maar zelden bijgewerkt, maar tis een richtlijn...
het boeit niet zo, je belt gewoon en je kan meestal op je tel wel zien hoeveel je hebt gebeld. En als je meer belt dan moet je bijbetalen en te weinig kan je 3 maanden meenemen. Klinkt misschien niet handig, maar je denkt er niet bij na na een tijdje, ik heb bijv nog paar uur minuten over maar dat boeit me ook nix ofzoOp maandag 18 maart 2002 08:55 schreef Cliffie het volgende:
[..]
ah ok, gaat dat zo, lijkt me niet echt makkelijk namelijk, als ik ter plekke wil weten hoeveel minuten ik nog kan bellen
Pagina: 1