"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
maak die plaatjes kleiner
post ze op een snelle server, desnoods endoria
NETJES bijgewerkt hoor! Zo hoort het
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Kewle case die Plexigas
Mocht je daar wel foto's maken?
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
Verwijderd
IddOp maandag 18 maart 2002 09:13 schreef Mries! het volgende:
huh is dat niet de casemod van a.p.versteeg uit het oc en cm forum? die ene groene watergekoelde
They made me do it.
Yep, daaristie eerste mee geworden (waarvoor nog gefeliciteerd).Op maandag 18 maart 2002 09:13 schreef Mries! het volgende:
huh is dat niet de casemod van a.p.versteeg uit het oc en cm forum? die ene groene watergekoelde
Wanbeleid is ook beleid.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Vooral die case die volledig van plexi is.
Allemaal mooi spul ja, volgend jaar toch maar eens zelf gaan kijken !
hmmz.. wat zijn die grote sloten op de plek waar normaal pci 1 en 2 zitten... of zijn dat gewoon grotere pci sloten?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
rofl die kaart is bijna net zo groot als dat moboOp maandag 18 maart 2002 10:31 schreef Phydomir het volgende:
[..]
hmmz.. wat zijn die grote sloten op de plek waar normaal pci 1 en 2 zitten... of zijn dat gewoon grotere pci sloten?
zeer mooi.
Another white boy in this movie? Damn!
jouw kassie staat er ook bijOp maandag 18 maart 2002 10:35 schreef a.p.versteeg het volgende:
64 b PCI
www.endoria.net/uploadIk heb nog zo'n 50 foto's van Cebit van Donderdag....wil iemand die op zijn server hebben...?? Of weet iemand waar ik ze kan onderbrengen? Ik heb geen goede internet verbinding om die foto's bij mij eigen kan laten draaien
(staat ook in de faq vermeld)
Nee, ik heb ook eigenlijk niet echt een stand gezien waar je wat kon kopen, maar ik heb er ook niet echt op gelet, maar goed ook want anders was ik nou bankroet!Op maandag 18 maart 2002 10:22 schreef jero het volgende:
Cool! Die Geforce cooler!
Heb je daar nog wat gekocht vanvliet?
Ben wel erg geintereseerd? hoe kan ik die foto's bemachtigen?Op maandag 18 maart 2002 10:41 schreef blade181 het volgende:
Ik heb nog zo'n 50 foto's van Cebit van Donderdag....wil iemand die op zijn server hebben...?? Of weet iemand waar ik ze kan onderbrengen? Ik heb geen goede internet verbinding om die foto's bij mij eigen kan laten draaien
Verwijderd
Verwijderd
Heb nog helemaal nergens gelezen dat er al 64 bit PCI kaarten zijn...Op maandag 18 maart 2002 10:35 schreef a.p.versteeg het volgende:
64 b PCI
Verwijderd
Ik wou dat ik een kast had waar iedereen op kon geilen! Maar dan moet ik nog wel ff hard bezig met modden!!!
Die mod van jou ziet er anders bestOp maandag 18 maart 2002 20:30 schreef freezy17 het volgende:
Ja, Tom z'n kastje zou er ook eens niet bij staan. Iedereen zit gewoon te geilen op zijn kast! Logisch natuurlijk!
Ik wou dat ik een kast had waar iedereen op kon geilen! Maar dan moet ik nog wel ff hard bezig met modden!!!
[/qoute]
Lijkt wel veen op de van tom versteeg. Nick apversteeg
goh zou je denkenOp dinsdag 19 maart 2002 14:39 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel veen op de van tom versteeg. Nick apversteeg
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mooie heatsink op die geforce 4's zeg!
Ja, daarom heb ik er ook een foto van gemaakt, de Geforce4 zelf was natuurlijk al niet echt nieuw meer, maar dit zag er wel kicke uit ja.Op dinsdag 19 maart 2002 15:56 schreef bart_vd het volgende:
Amd RuLuzzz dat is hem ook
mooie heatsink op die geforce 4's zeg!
Verwijderd

helaas zijn al mijn foto's mislukt... k'had me camera verkeerd ingesteld
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/cebit/
Ik dacht ook dat er geen foto'gemaakt mocht worden, zaten wel stickers op de deur, maar ik was zeker niet de enige dus?Op maandag 18 maart 2002 08:50 schreef eNaSnI het volgende:
Jeee eindelijk gefixt, mooi man!!
Mocht je daar wel foto's maken?