RV-B550BU accupack maken?

Pagina: 1
Acties:

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Onlangs de JVC Boomblaster Mini gekocht (http://www.jvc.com.sg/Portable/RV-B550.html), uiteraard wel blij mee :9 Lekker knallen. Nu zat ik te denken om een andere (draagbare) voeding te maken/kopen. Standaard gaan er 8 R20 batterijen in.... mij iets te prijzig als ze steeds leeg gaan. Iemand ideeën voor een kant-en-klaar of zelf te maken accu?
Overigens; het moet natuurlijk wel in de ruimte passen waar standaard de batterijen inpassen; een lange, niet zo hoge, 2 batterij-diepe gleuf :Y)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Doe er nikkel-cadmium accu's in met hetzelfde formaat als de batterijen. Dat lijkt me toch echt het makkelijkst.

• r0el
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 09:00 schreef polaris het volgende:
Doe er nikkel-cadmium accu's in met hetzelfde formaat als de batterijen. Dat lijkt me toch echt het makkelijkst.
Ik moet dus een 'accu' van 8x1,2V met 2200 mAh... (am I right?) Wat als ik er een krachtigere accu instop (http://www.varta.com/eng/navigation/index.html?content=products/shp-products.html) van een camcorder bijv.? Of zijn er ook andere mogelijkheden?

Wat kosten ze; hoeveel ruimte nemen ze in beslag en waar kan ik ze kopen ?

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Er mag altijd een grotere capaciteit in, die R20's zijn er bijvoorbeeld ook van 4Ah. Ze zijn dan natuurlijk wel duurder. Anders gevormde accu's kun je beter niet gebruiken, die nicad's worden nu juist gemaakt in de vorm van batterijen om het makkelijk te maken van batterijen over te gaan op accu's.

• r0el
  • Niet online
Die R20's, die zijn oplaadbaar of niet?

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Als je Nicad of NiMh koopt wel. Gewone alkaline batterijen zijn niet oplaadbaar.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

NiMh zal ik voor gaan..er zijn ook nog de .... ehmz.. ff denken.. : lithium batterijen (oplaadbaar!!)

zijn alleen erg duur!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1