Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Ik draai een post 0.9.9 nightly (2002031403) omdat 0.9.9 zelf bij mij nogal brakjes was. Hiermee heb ik weer geen enkel probleem.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:07 ]
Al de standaard truckjes als 'leeggooien van cache' (ook de memory cache) en het restarten van je browser geprobeerd?
Dan is er evt nog de optie om je mozilla folder leeg te gooien (evt maak je simpelweg een nieuw profile aan om te testen of die wel werkt) en je kan testen of 0.9.9 zelf het wel goed doet?
Als 0.9.9 brakjes bij je is (hier absoluut niet) kan het best wel es zijn dat je mozilla-profile directory niet helemaal lekker meer is.
Dan is er evt nog de optie om je mozilla folder leeg te gooien (evt maak je simpelweg een nieuw profile aan om te testen of die wel werkt) en je kan testen of 0.9.9 zelf het wel goed doet?
Als 0.9.9 brakjes bij je is (hier absoluut niet) kan het best wel es zijn dat je mozilla-profile directory niet helemaal lekker meer is.
Ik heb ook problemen gehad met lege webpages in Mozilla. Pagina's die het eerst wel deden werkten opeens niet meer; ook bij pagina's waar geen javascript gebruikt wordt.
Daarom heb ik de cache maar verwijdert en nu werkt alles weer zoals voorheen
.
Daarom heb ik de cache maar verwijdert en nu werkt alles weer zoals voorheen
Dit is de source van een standaard about:blankOp maandag 18 maart 2002 05:28 schreef Dragon_Lee het volgende:
<html><body></body></html>
Het lijkt er dus op dat je helemaal geen reactie van got krijgt, of dat er niets met het antwoord gedaan wordt.
Met 2002031104 (0.9.9 branch) werkt het iig uitmuntend.
Sorry voor de wat late reactie, door omstandigheden kon ik niet eerder posten...
Heden werkt alles weer prima..
Wat mij opgevallen is, sinds de Tweakers.net switch vervangen was had ik dus de lege pagina problemen...
En nee, pagina was compleet leeg, de source liet alleen dat kleine stukkie html zien..bij een lege about:blank, is die source compleet leeg (althans heb ik net even uitgeprobeerd door als standaard page te gebruiken)
(bij de "lege" GOT paginas bleef de link wel gewoon netjes staan, en veranderde dus niet in about:blank)
Sinds Zondag 's nachts werkte de boel weer ineens...heb totaal niets aan mijn kant veranderd in de tussentijd.
Wat wel opviel in de late uurtjes zondag was dat de paginas wel goed binnenkwamen, maar kleine gfx zoals de smileys of lampjes op de index het alleen deden als ik een reload gaf..
Maar ook dit is sinds vandaag verdwenen..
Trouwens Cache issue, tja gekke was dat had ik al geprobeerd, cache herhaaldelijk leeggemaakt en toch bleven de lege pages komen...
Weet dus niet wat er nu precies fout zat, maar 't werkt weer naar behoren..
So uhm....carry on...
Heden werkt alles weer prima..
Wat mij opgevallen is, sinds de Tweakers.net switch vervangen was had ik dus de lege pagina problemen...
En nee, pagina was compleet leeg, de source liet alleen dat kleine stukkie html zien..bij een lege about:blank, is die source compleet leeg (althans heb ik net even uitgeprobeerd door als standaard page te gebruiken)
(bij de "lege" GOT paginas bleef de link wel gewoon netjes staan, en veranderde dus niet in about:blank)
Sinds Zondag 's nachts werkte de boel weer ineens...heb totaal niets aan mijn kant veranderd in de tussentijd.
Wat wel opviel in de late uurtjes zondag was dat de paginas wel goed binnenkwamen, maar kleine gfx zoals de smileys of lampjes op de index het alleen deden als ik een reload gaf..
Maar ook dit is sinds vandaag verdwenen..
Trouwens Cache issue, tja gekke was dat had ik al geprobeerd, cache herhaaldelijk leeggemaakt en toch bleven de lege pages komen...
Weet dus niet wat er nu precies fout zat, maar 't werkt weer naar behoren..
So uhm....carry on...
Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Pagina: 1