Toon posts:

runtime error probleem (die terug blijft komen)

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze melding krijg ik dus regelmatig. Ik heb via extra, internetopties, geavanceerd, surfen een vinkje gezet voor foutopsporing in scripts uitschakelen.

Dat is dus het probleem niet, het probleem is, dat ik dit elke keer moet doen als ik IE opstart. Het vinkje is dus gewoon weg :? Ik snap hier dus niks van en heb er ook niets over kunnen vinden in de search. Ja, wel heel veel topics over die runtime error, maar niet dat probleem dat ik het elke keer weer moet aanvinken.

Ja, ok, het is niet veel moeite om elke keer dat vinkje ervoor te zetten, maar het lijkt mij toch dat IE dat gewoon moet "onthouden".

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit krijg je dus bij Internet Explorer neem ik aan?
Welke versie heb je? Probeer er eens een andere versie op te gooien als het een hele oude versie is.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry, had ik er even bij moeten zetten. Ik heb Internet Explorer 6.

• blackd
  • Niet online
Heb je alle updates van Windows Update opgehaald?

IE6 kan je natuurlijk niet nog meer upgraden...

Je krijgt runtime errors,is dat bij 1 enkele page, of bij meerdere pages?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit zo op opgelet op wat voor sites ik die krijg. Zodra ik die error krijg, ga ik gelijk weer naar internetopties etc. om het vinkje ervoor te zetten.

En wat betreft de updates, dat hou ik altijd goed bij, dus daar ligt het ook niet aan.

Maar ik zal er eens opletten waar en wanneer ik die error krijg. Maar het gaat mij er dus meer om, waarom dat vinkje elke keer weg is, als ik IE opnieuw opstart.

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Kheb hier een tijdje geleden ook last van gehad, bijzonder irritant, vooral omdat ik altijd veel te snel dingen wil doen en dan die foutoplossing de hele tijd per ongeluk activeer..
Maar hier was t iig opeens niet meer zo.. misschien dat evevander ander programma het stiekum weer aanzet ofzo.. als het toch elke keer gebeurt zijn er mogelijkheden zat om het eens te testen :)..

...

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, maar waar moet ik dan gaan beginnen met zoeken? Als een 1 of ander programma, zoals jij dat zegt, dat doet, hoe kom ik er dan achter welk programma dat doet. :?

En wat voor mogelijkheden zijn er dan allemaal om het te testen?

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

1 voor 1 uitzetten ;).. hmm.. ik wou dat ik t wist, heb ook geen idee waarom het hier nu wel uitblijft. Het was maar een suggestie, het zou ook aan een hoop andere dingen kunnen liggen, kheb nog even gezocht maar ook helemaal niks gevonden..
Maar wanneer gaat t trouwens allemaal "fout"?? Als je het vinkje weghaalt, dan IE sluit en een nieuwe opent, of als je tegelijk een nieuwe opent zonder de vorige te sluiten, of pas na opstarten.. of allemaal??

...

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt dus elke keer als ik IE opnieuw opstart en dus ook als ik mijn pc opnieuw opstart. (best vaag, hè :? )

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zou gewoon (als je tijd over hebt) een schone installatie van je OS doen, ben je als 't goed is van alle gezeur af....

specs

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ik had gehoopt op een eenvoudigere oplossing. :'( Maar daar ga ik wel even over denken: Wat vind ik erger, een vinkje voor scriptopsporing zetten elke keer als ik IE opstart, of alles opnieuw installeren. (en daar ben ik wel een tijdje mee bezig).

Dus als je het niet erg vindt, wacht ik nog even af of iemand (hopelijk) een makkelijkere oplossing heeft ;)

Verwijderd

Ik heb vanavond precies hetzelfde gehad bij een vriend van mij. Ook onwijs lopen zoeken, wel gevonden. Bij hem lag het aan ZoneAlarm. Als die uit stond ging het allemaal wel goed. Bleek te liggen aan de AdBanners functie, die helemaal "laag" gezet en alles liep feilloos...

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb geen Zonealarm. Wel Norton Personal Firewall, zal daar een instelling niet goed staan?

Ik ga even kijken of hij de boosdoener is.

Het ligt niet aan Norton, ik heb net mijn pc een keer opgestart met NPF en een keer zonder. Maar beide keren is het vinkje voor foutopsporing in scripts weg.

Misschien nog andere suggesties? :?

• blackd
  • Niet online
Waarschijnlijk slaat IE de instelling over dat scripting niet helemaal goed op in je register, aangezien het steeds weg is. Kan je proberen op de een of andere manier om IE er opnieuw op te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb IE verwijdert in het conf.scherm bij Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.

Toen pc opnieuw opgestart en IE weer aangevinkt in dat zelfde scherm. En ik denk dat het opgelost is. :)
Pagina: 1