Vanmiddag waren ouders niet thuis en toen zag ik de digicam van me pa liggen. ik dacht laat ik eens een paar kiekjes schieten van me pc en zooi. nou geniet er van
Als je op het plaatje drukt krijg je een groter plaatje te zien, De reselutie van de digi cam kon ik niet uploaden want bij endoria kan je niet meer als 1mb per plaatje uploaden. en die van de cam waren gem. 1,3mb.
WC ff voor de helft uit PC gehaal om kiekjes te schieten, hier is het totaal:

Me fanbay, alle fans op 12v:

Nog een maal me fanbay:

Binnen kant kast nog met een Vulcano 2 er op:

Reservoir ingebouwd in me pc:

Binnen kant kast met een Senfu 2 waterblok, en nu zijn ook de IDE en floppy kabels geround:

De radiator, leuk detail, de metelic blauwe fans. en nee ik heb me vingers er nog niet in gehangen :):

Zelfde radiator alleen de achterkant:

En nog maals, alleen Horizontaal (het blijft een mooi ding
):

Reservoir nog een x alleen dan uit me kast:

En nog maals:

Omdat me kast te klein is voor het reservoir en radiator heb ik het laatste op me vensterbank staan:

Nou dat waren ze, alle 12.
Wat als eerst op me lijstje staat is een nieuwe kast (wordt de Antec SX1030 EC in het zwart of donker blauw (ben er nog niet uit welke, misschien advies
))
Als je denkt van "nou jonge, je moet dat dus echt ff doen" of zo, plant het hier enb ik zal er over na denken
.
(Trouwens iemand geintreseert in de kast, en met wat als je wat meer neer legt mag je die fanbay er ook bij hebbe.)
Als je op het plaatje drukt krijg je een groter plaatje te zien, De reselutie van de digi cam kon ik niet uploaden want bij endoria kan je niet meer als 1mb per plaatje uploaden. en die van de cam waren gem. 1,3mb.
WC ff voor de helft uit PC gehaal om kiekjes te schieten, hier is het totaal:
Me fanbay, alle fans op 12v:
Nog een maal me fanbay:
Binnen kant kast nog met een Vulcano 2 er op:
Reservoir ingebouwd in me pc:
Binnen kant kast met een Senfu 2 waterblok, en nu zijn ook de IDE en floppy kabels geround:
De radiator, leuk detail, de metelic blauwe fans. en nee ik heb me vingers er nog niet in gehangen :):
Zelfde radiator alleen de achterkant:
En nog maals, alleen Horizontaal (het blijft een mooi ding
Reservoir nog een x alleen dan uit me kast:
En nog maals:
Omdat me kast te klein is voor het reservoir en radiator heb ik het laatste op me vensterbank staan:
Nou dat waren ze, alle 12.
Wat als eerst op me lijstje staat is een nieuwe kast (wordt de Antec SX1030 EC in het zwart of donker blauw (ben er nog niet uit welke, misschien advies
Als je denkt van "nou jonge, je moet dat dus echt ff doen" of zo, plant het hier enb ik zal er over na denken
(Trouwens iemand geintreseert in de kast, en met wat als je wat meer neer legt mag je die fanbay er ook bij hebbe.)