Toon posts:

LCD + MediaPlayer 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta nu op het punt een 40*4 LCDtje te bestellen bij conrad, maar ik had toch nog een vraagje waarop ik het antwoord niet heb kunnen vinden in de search en faqs.
Ik wil het schermpje gebruiken om informatie weer te geven van mediaplayer, zoiets als now playing en de filename etc. Weet iemand toevallig of hier een stukje software voor is? Alvast bedankt.

Verwijderd

ik denk niet dat er software vor is momenteel, maar het moet zeker te maken zijn. 'k Heb onlang mijn 2x16 weggedaan dus kan ik niet echt kijken om iets te maken voor je, misschien voor op grafische displays kan ik niet iets doen :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Voor WinAMP kan het ook, dus op een 1 of andere manier moet dit ook wel uit de MediaPlayer te halen zijn.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

winamp is ontworpen om gioed met plugins enzo samen te werken. dara is het helemaal omheen gebouwt. mediaplayer niet, dat maakt natuurlijk al een groot verschil.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 08:50 schreef Oxigun het volgende:
winamp is ontworpen om gioed met plugins enzo samen te werken. dara is het helemaal omheen gebouwt. mediaplayer niet, dat maakt natuurlijk al een groot verschil.
Voor media player kan je ook gewoon plugins schrijven hoor.

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Met winamp kijken ze naar de titel van het open winamp venster, daar staat de titel in.

Heb net gekeken maar met mediaspeler staat de titel van het liedje niet in de titel van het venster. Dus ik weet niet of het op een andere manier kan, iig niet op de manier van winamp.

Verwijderd

Topicstarter
http://lcdriver.pointofnoreturn.org/v1files.html

volgens mij kunnen we hier wat mee!
hoppa bestellen die LCD *D

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:19 schreef Hermanator het volgende:
http://lcdriver.pointofnoreturn.org/v1files.html

volgens mij kunnen we hier wat mee!
hoppa bestellen die LCD *D
zolang de nieuwste versie niet uit is zul je em serieel moeten aansluiten....

Verwijderd

als er hier gewoon iemand een ID geeft welke reference je in VB kan gebruiken en hoe je doe gemakkelijk gebruikt is het probleem op gelost en kan je het gewoon doen werken met alles controllers (hd47780, t6963c, SEDxxx, ..)

Verwijderd

ik heb strax heel ff op msdn gezocht maar zo snel niets kunnen vinden...

Verwijderd

zo'n dingen staan normaal niet in de msdn, dat heeft niet echt iets met het programmeren te maken, maar veeleer met de communicatie tussen "een programma" en Mediaplayer

in VB kan je references toevoegen, van MSN is adt echt HEEL makelijk, ja kan ALLES onderscheppen, veranderen, ...

met Winamp is het met een module te koppelen ook geklaard en kan je ook enorm veel

voor mediaplayer bestaan er ook ocx'en, maar die geven mij echt niets terug ... wat ik maar probeer

edit:

ben even de resource kit voor Windows Media Player 7.01 aan het downloaden, normaal zou ik hieruit de beschikbare api's, resources enzo moeten kunnen oppikken, als het wat word meld ik het direct

Verwijderd

http://msdn.microsoft.com/library/en-us/wmplay/mmp_sdk/default.asp?frame=true

je kunt door een plugin wel de bitrate enzo krijgen....

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:35 schreef Mr.ChronoM het volgende:
edit:

ben even de resource kit voor Windows Media Player 7.01 aan het downloaden, normaal zou ik hieruit de beschikbare api's, resources enzo moeten kunnen oppikken, als het wat word meld ik het direct
Je kan beter de SDK downloaden, zit zelfs 'n mooie wizzard bij voor visualC om plugins te maken (teven de enige taal die gesupport word voor plugins) echter is het vrij gemakkelijk dan om de waveform en spectrum data uit wmp te peuteren maar de titel en tijd gaat er toch geloof ik echt niet inzitten met de standaard sdk, ik zag wel dat ie 'n interface definieerde in de running object table maar die guid heb ik nergens gedocumenteerd gezien dus ik vermoed dat we het echt met alleen een spectrum analyzer moeten gaan doen ;(

• Petzl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:57
Let wel op een 4x40 LCD word door de pc gezien als een 2LCD's van 2x40 , dus niet elk programma kan werken met 4x40

deze hebben een extra aansluiting; E2 naar pin 17

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/hasselt/case/lcdmod/lcd.gif

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/hasselt/case/lcdmod/connect.gif

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 00:01 schreef Petzl het volgende:
Let wel op een 4x40 LCD word door de pc gezien als een 2LCD's van 2x20 , dus niet elk programma kan werken met 4x40
2x40 bedoel je denk ik?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm als media player niet zoŽn goeie optie is, weten jullie dan of er ander progjes zijn om divx af te spelen waar je wel makkelijk de info uit kan halen? (Gdivx, tha playa etc), eigenlijk liefst voor 16*2

Verwijderd

Yo!

Hoeveel kost dat (in euro plz) zo'n LCD schermpje waarop je info van Winamp kan zien plz?

En hoe werkt da just?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Klik eens op dat search knopje hier bovenaan, en zoek eens op LCD prijs info o.i.d. Komt een hoop info naar boven dan! Je moet ff zoeken maar dan heb je ook wat :)

Ook staat er in de FAQ het 1 en ander over LCD's.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1