Toon posts:

DVD CyberHome AD-L 528

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik gekocht afgelopen zaterdag. En is echt super. Voor dat geld kan hij heel veel en zo slecht komt hij niet uit de testen.

Nu vraag ik me af aangezien het regio vrij maken erg makkelijk ging dat er mischien nog meer mogelijkheden zijn. Zoals een andere logo inplaats van dat cyberhome gedoe... en weet ik veel wat nog meer.. Iemand toevallig ook zo'n ding gekocht en weet er wat meer van let me know.

CyberHome AD-L 528 Euro: 179,-- +- 400gulden
Speelt: DVD,Mp3,vcd,Svcd,audio

Enige nadeel is de afstandsbediening die je nog al goed moet richten maar das dan ook alles.

Meer info: www.funprice.nl

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 19:41

ZeroCode

Woopie

Kun je eindelijk je prono films op tv kijken he xiphi :) Nou ja werd ook eens tijd waarschijnlijk zat je toetsenbord ook weer vol :) :)

Dus weer lange nachten voor Xiphi :9~

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heb er hier 2 staan zijn best leuke dingetjes als je af en toe een DVDtje kijkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 00:14 schreef Padje het volgende:
Heb er hier 2 staan zijn best leuke dingetjes als je af en toe een DVDtje kijkt.
Hoezo af en toe..

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

FF een vraag tussendoor, hoe is bij jullie de MP3 weergave op de Cyberhome ?
Zelf ben ik inmiddels weer teruggeswitched naar afspelen op mijn oude mp3 pc vanwege het te zachte output signaal.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
De output is prima..
geen problemen met het geluid

alleen wel dat hij elke mp3tje 1 a 2 seconden overslaat bij het begin. Maar das geen ramp.

En idiaal dat hij ook mappen leest..

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Ik heb die Cyberhome ook en ben er erg tevreden over. Mp3 speelt ie goed af, alleen die eerse seconde slaat ie bij mij ook soms over.
Ik heb me er laatst een beetje in verdiept hoe je de macrovision uit kunt schakelen. Helaas gaat dat niet zo gemakkelijk als het uitschakelen van je regiocode. Ik ben de link van die site effe kwijt, maar je moest iig gaan werken met een zelfgebouwde schakeling en die op een bepaalde manier aansluiten aan een paar interne onderdelen van je dvd speler. Dit gaat mij net iets te ver.
Dus als er makkelijkere oplossingen zijn hoor ik het graag.
Pagina: 1