Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
lijkt me zo'n typisch forum dat een week leuk is en daarna snel doodbloed.
De meeste skins kunnen best in SA wat mij betreft.
Word een beetje een zooi als je 100 verschillende fora zit.
De meeste skins kunnen best in SA wat mij betreft.
Dat stukkie snap ik ff nieOp zondag 17 maart 2002 23:57 schreef MREn het volgende:
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zo gek veel skins zie ik ook weer niet. Z'n skinforum bloed langzaam dood denk ik ...
Ja maar toch, dan zijn alle skins wel gecentreerd wat dus weer overzichtelijker is.Op zondag 17 maart 2002 23:58 schreef OProg het volgende:
Zo gek veel skins zie ik ook weer niet. Z'n skinforum bloed langzaam dood denk ik ...
Zo kan je voor elk onderwerp wel een forum openen...Op zondag 17 maart 2002 23:59 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Ja maar toch, dan zijn alle skins wel gecentreerd wat dus weer overzichtelijker is.
Verwijderd
ja kan een skin forum maken, en net als bijvoorbeeld HID, de meeste Themafora en nu ook weer V&V, de splitsing van P&W, die zijn allemaal na een paar weken dood.Op zondag 17 maart 2002 23:58 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dat stukkie snap ik ff nie
Nee,
ten eerste is heeft het een hoog 'ik kan niet zoeken dus vraag ik het maar even' gehalte
ten tweede bloed het zo dood.
ten eerste is heeft het een hoog 'ik kan niet zoeken dus vraag ik het maar even' gehalte
ten tweede bloed het zo dood.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()