@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Ik denk dat je binnenkort niet meer kan DNS'en als je zo je DNS'en blijft blocken 
Maareh.. een DNS server kan jou niet "hacken". Firewalls spelen in op de paranoia van de mensen die (helaas) niet altijd evenveel verstand hebben van computers.
Zo hebben we een uitgeprinte mail op de Helpdesk van een kerel die ons helemaal verrot schold want
Tja.. het lijkt mij eerder broadcast of een zelf aangevraagde DNS resolve?
Maareh.. een DNS server kan jou niet "hacken". Firewalls spelen in op de paranoia van de mensen die (helaas) niet altijd evenveel verstand hebben van computers.
Zo hebben we een uitgeprinte mail op de Helpdesk van een kerel die ons helemaal verrot schold want
En als we daar niet mee op zouden houden dan kwam hij naar ons toe en zou hij al onze koppen van onze rompen af rukken.we hackten hem via onze primaire en secundaire dns servers met bad UTP en UDP port probes
Tja.. het lijkt mij eerder broadcast of een zelf aangevraagde DNS resolve?
I want to live forever, so far.. so good.
de meldingen komen toch echt gewoon spontaan.
Ik kan tnt iedere pagina gewoon opvragen (waar ik nooit eerder ben geweest ook)
Ik kan tnt iedere pagina gewoon opvragen (waar ik nooit eerder ben geweest ook)
@echo off
Je hebt een personal firewall draaien die er niets van begrijpt.Op zondag 17 maart 2002 23:23 schreef Mr.CeeJay het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand,
De-installeren.wat kan ik ertegen doen ?
[..]
BTW: 't is niet je DNS server maar je proxy server:
code:
1
2
3
4
5
6
| C:\> nslookup 213.51.129.67 195.96.96.97 Server: sun4000.casema.net Address: 195.96.96.97 Name: proxy3.dbsch1.nb.home.nl Address: 213.51.129.67 |
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
't is ZoneAlarmPro
zou die er niets van begrijpen ???
en volgens mij is het niet de proxy maar toch de DNS tenzij WinXP dat verkeerd aangeeft...
zou die er niets van begrijpen ???
en volgens mij is het niet de proxy maar toch de DNS tenzij WinXP dat verkeerd aangeeft...
@echo off
Verwijderd
De proxy server van @home is volgens mij ook meteen een DNS server. Vandaar dat (DNS) achtervoegsel.
Pagina: 1