Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Archiefkiesbug opgelost!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lees ik net in het Mededelingingenforum dat de Archiefkiesbug eindelijk is opglost. Een beetje vreemd dat het pas NU is gedaan. Ik had de GoTcrew er al 3 maanden geleden op geattendeerd dat ie het niet deed, na een melding over die bug van een andere gebruiker is ie nou eindelijk opgelost!

Waarom werd er nou niet toen naar mij geluisterd?

(gelieve dit topic niet te sluiten, want het is een normale vraag waar ik duidelijk antwoord op wil)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:38

MAZZA

Barbie is er weer!

WTF is het eigenlijk :?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zondag 17 maart 2002 22:37 schreef GSMboy het volgende:
(gelieve dit topic niet te sluiten, want het is een normale vraag waar ik duidelijk antwoord op wil)
Ik denk dat de rest van de mensen die in LA een topic post dit niet wil. |:(

Waarschijnlijk is het probleem toen niet bij ACM 'bezorgd' zodat hij er niks vanaf wist. Dit kan gebueren omdat het nu niet zo'n werelds belangrijke zaak is.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh, had jij ook een oplossing gegeven?
Dat gaf deze user mij nl. wel...

Ik ga iig echt niet elke thread en elke reactie in LA lezen, dus als je een oplossing had gegeven... Excuses dat ik die niet gezien had.
Had je geen oplossing gegeven... Zoals je weet met de huidige 'problematiek' kunnen we geen problemen in topix oplossen tenzij het in de javascripts zit en ik ging ervanuit dat dit in de php-sources zou zitten.
Dus had er ook verder niet naar gezocht.

Verwijderd

Topicstarter
Of was er net een batere manier ontdekt door ACM om dit op te lossen terwijl Topix gewoon ge-ZEND blijft?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat je toen alleen maar meldde DAT het zo was, en omdat we dat toch echt wel vanaf het begin doorhadden. (Ik weet het, veel users geloven het niet, maar wij gebruiken het forum ook en zien die bugs ook echt wel).

Het is echt niet zo dat er nu iemand is die het kwam melden en dat er nu zoiets was van "goh, ja. Dat ga ik nu dan maar 's fixen".

Waarschijnlijk een concrete tip om het te doen dus. Direct aan ACM

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 17 maart 2002 22:37 schreef GSMboy het volgende:
Lees ik net in het Mededelingingenforum dat de Archiefkiesbug eindelijk is opglost. Een beetje vreemd dat het pas NU is gedaan. Ik had de GoTcrew er al 3 maanden geleden op geattendeerd dat ie het niet deed, na een melding over die bug van een andere gebruiker is ie nou eindelijk opgelost!

Waarom werd er nou niet toen naar mij geluisterd?

omdat jij geen oplossing aandroeg en wij de oplossing niet wisten? en omdat er nu wel een gebruiker met een oplossing kwam? daarvoor hulde?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zondag 17 maart 2002 22:38 schreef MAZZA het volgende:
WTF is het eigenlijk :?
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3162783030Op de indexpagina rechts onderin. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan is de zaak opgelost!

Sluiten maar ... :)

• MAZZA
  • Laatst online: 30-11 12:38

MAZZA

Barbie is er weer!

Op zondag 17 maart 2002 22:41 schreef Heineken het volgende:

[..]

[afbeelding]Op de indexpagina rechts onderin. :)
Donders.. ik zie het ja :) Thx!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat mij betreft had je dit toch echt zelf mogen bedenken hoor |:(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.