Toon posts:

meerdere tracks svcd loopt niet soepel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een concert gecaputerd en opgedeeld in verschillende stukken en deze op svcd gebrand, alleen als ik deze af wil spelen zit er steeds een pauze tussen van enkele seconden. ik ben er al een tijdje mee bezig en al heel wat cd's weg kunnen gooien. vcd help bied ook geen uitkomst.

ik heb de file gecaputerd met premiere, omgezet met tmpgenc daar verschillende instellingen geprobeerd en gebrand met nero 5.5.4.2.(o.a. pauze op 0 sec gezet) Na verschillende mislukte pogingen heb ik de mpg files omgezet naar .bin en .cue en dan met cdrwin op cd gezet, maar dit bleef presies hetzelfde probleem.

dvd speler is de philips dv612

wie kent dit probleem en kan het event. oplossen :?

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die een muziekconcert op scvd heeft staan met meerdere tracks die soepel doorlopen, met meerdere tracks op zich lukt het prima, maar ik wil die pauze er tussenuit en toch meteen een track kunnen kiezen. Kan het niet of ben ik de enige die zoiets wil of is het zo'n stomme vraag?
ps ik kan me voorstellen dat het met een film ook makkelijk is (hetzelfde als dvd)

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

[domme oplossing]
kan je de files niet eerst aan elkaar plakken voordat je ze op de cd zet?

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan ze wel aan elkaar plakken maar dan wordt het juist 1 track en dat is wat ik nu net NIET wil.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Kun je er geen chapters van maken of is dat alleen bij DVD?

Verwijderd

Hier wordt er Nero 5.5.0.2 gebruikt.

Ik heb het ook eens geprobeerd wat als resultaat had dat er geen pauzes in zaten, alleen zag je wel wanneer er een nieuw hoofdstuk aangesproken werd (hikje).

De mpegjes waren met DVDx gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
zou het misschien aan de codec kunnen liggen die ik gebruikt heb. Ik heb de picview mjpeg. (schijnt de beste te zijn)

Verwijderd

Ik ben iig zeer tevreden over DVDx 1.7.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
je kan gewoon cue points handmatig adden in de .cue file
het is of cuepoints (kan je ook met vcdimager instellen) of chapters maken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een zeer goede en duidelijke uitleg gevonden op http://www.vcdimager.org/guides/chapters.html :9~
Pagina: 1